Zoeken Vraag het forum

Kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

De eisprong bij een cyclus van 27 dagen valt in de regel dan tussen de 10de en de 16de dag van de cyclus. In jouw geval is dat dan tussen 21-8 en 26-8. Het is en blijft een randgeval. Als de eisprong op de 21ste was zou het alsnog kunnen er vanuit gaande dat sperma 72 uur leeft. Daarbij dan ook nog het feit dat je de MAP erg laat hebt ingenomen maakt het allemaal niet beter of duidelijker.
    Het enige wat je kunt doen is je menstruatie afwachten. En dan een zwangerschapstest doen. Als deze positief zou zijn ga dan naar je huisarts voor een overtijd behandeling.

Anoniem

Bedankt voor u bericht, ik wacht het maar kan ik vanaf 2 september testen? Volgens mij moet dan menstruatie komen.. je kan toch vaak 4 dagen voor je menstruatie testen? zou dat nu al kunnen?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou dan toch nog 1-2 dagen wachten.
    Er zijn inderdaad test waarmee dat kan.

Reageren
    Anoniem

dank u wel.
    Ik zal het dan zaterdag doen ben benieuwd

dank u

Reageren
Reageer op: Kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.