zwanger?

27 dec heb ik me menustruatie gehad nu heb ik 3 4 5 jan onveilige sexs gehad hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?

Reageren

Er is een kleine kans. Dat hangt er vanaf wanneer de eisprong is geweest.
    Even de volgende menstruatie afwachten.

Reageren

dank u voor uw reactie. maar zie dat de datum verkeerd is is namelijk 4 5 6. maak dat nog veel uit?

Reageren

Dat verhoogt de kans een beetje. Zo kom je nl dichter bij de eisprong.

Reageren

Heb sinds vandaag wittevloed wat ik normasl niet heb en pijn ter hoogte van me eierstok. Kan dat innesteling zijn?

Reageren

Dat is mooeilijk te zeggen. Het zou kunnen. Maar je zult toch even de volgende menstruatie moeten afwachten.

Reageren

Ik vraag me nu het volgende af.
    ben het 27 dec voor het laats geweest en heb de bovenstaande dagen het gedaan en heb eem cyclus van 25 dagen.
    moest het vandaag worden. Zag wel wat bloed met afvegen vaochtend em vanavond een paar druppels verloren. Normaal ben ik meteen goed ongesteld.
    vanochtend met opstaan misselijk en erg moe de laatste week.
    Kan dit ook innestelings bloed zijn?
    bije vorige zwangerschap kwam ik met 10 weken pas achter kwa test. En nu geef de test ook aan noet zwanger te zijn.

graag uw advies dank u wel

Reageren

Voor een innestelingsbloeding is het te laat. Die zou zeker een week eerder zijn geweest. Dus ik neem aan dat het je menstruatie is.

Reageren

nu is het helemaal gestopt en zijn echt een paar druppels geweest. heb dit nog nooit meegemaakt en zijn maar een paar druppels geweest

Reageren

Toch kan dat een keer voorkomen. Gewoon even de volgende menstruatie afwachten.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: zwanger?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe