- Anoniem27 oktober 2013 om 14:34
Hallo,
Het is nu ongeveer 3 weken geleden dat ik vruchtbaar was en ik probeer zwanger te worden. 3 dagen na mijn vruchtbare periode voel ik vanaf toen steken in mijn onderbuik, opgeblazen gevoel, misselijkheid in de ochtend, hartslag gaat snel omhoog hoewel ik de dingen die ik normaal doe precies hetzelfde doe. zoals sporten. verder heb ik 2 dagen gehad dat ik erg pijn had in mijn borsten. daarna niet meer. zeurend gevoel. Ik ben wel ligt ongesteld geworden als normaal. ik moest toen een zwangerschapstest doen en die was ook positief, daarna 2 andere gedaan en die waren negatief, ben langs dokter geweest met de zwangerschapstesten en urine. hij had aangegeven dat ik eigenljk gewoon zwanger ben, maar volgens de urine was het negatief. Dit was afgelopen donderdag, maar heb sinds die dag gewoon precies hetzelfde, misselijkheid, moe, zwak, benauwdheid. Pijn in me onderbuik. elke keer weer steken hier en daar in me buik. Ik weet het gewoon niet meer… wat kan het zijn. Soms denk ik heb het gevoel dat ik toch zwanger ben, maar dat het gewoon niet gezien kan worden…
11 reactiesReagerenTandor127 oktober 2013 om 19:09Als je al zwanger zou zijn, denk ik dat het toch echt wat te vroeg is al zoveel zwangerschapssymptomen te hebben.
Reageren
Heeft je huisarts geen bloedonderzoek gedaan?Anoniem27 oktober 2013 om 19:50Heb een vraag. Even het volgende. Ik slik de pil heb een 8 daagse stop week gehad. Heb de pil niet ingehaald maar ben op dag 8 begonnen met de strip. Ben je dan beschermd tegen zwangerschap? Vervolgens heb ik netjes alle pillen geslikt. Ik heb de bijsluiter gelezen maar dit kon ik niet vinden.
ReagerenAnoniem27 oktober 2013 om 19:52P.s. Ik vroeg me dit af…op internet staat dan dat je 7 dgn extra bescherming moet gebruiken.
ReagerenTandor127 oktober 2013 om 19:59Als je meer dan 7 pilvrije dagen hebt gehad moet je handelen alsof je een pil bent vergeten in de eerste week. Je had inderdaad 7 dagen extra bescherming moeten gebruiken.
ReagerenAnoniem27 oktober 2013 om 20:09Gelukkig heb ik dat ook gedaan pas op dag 10 heb ik een soort van sex gehad. Toen ik zag dat meneer geen condoom om had gedaan heb ik hem weggeduwd. Hoe zit dat nou met dat voorvocht verhaal. Gelukkig was ik beschermd.
ReagerenTandor127 oktober 2013 om 20:19In principe bevat voorvocht geen levende spermacellen.
Reageren
Waarom vindt je dan wel informatie waaruit blijkt dat het wel zo is?
Omdat dus jaarlijks een behoorlijk aantal vrouwen toch zwanger worden die de methode “voor het zingen de kerk uit” toepassen. Alleen is niet helemaal duidelijk of dat nou door voorvocht komt of dat er toch al sperma is vrijgekomen voor het orgasme van de man die dat niet heeft opgemerkt. Men kan het er niet over eens worden.Anoniem27 oktober 2013 om 20:22Dan zat ik in dit geval dubbel goed…geen penetratie hooguit een aanraking….al moet ik zeggen dat ik me toch wel wat druk maakte over een mogelijke zwangerschap……en dat op mijn keeftijd, zou beter moeten weten.
ReagerenTandor127 oktober 2013 om 20:30Ach, we hebben allemaal wel eens zo´n moment van onzekerheid waar we achteraf om kunnen lachen omdat we eigenlijk beter zouden moeten weten.
ReagerenAnoniem27 oktober 2013 om 20:34Heb zelfs een zwangerschapstest gehaald….negatief natuurlijk…tis bijna kerst he dan gebeuren er weer wonderen. In dit geval onmogelijk
ReagerenAnoniem27 oktober 2013 om 21:15Ja ik heb een urine test gedaan, maar geen bloedonderzoek.
ReagerenTandor127 oktober 2013 om 21:42Je zou de huisarts kunnen vragen om een bloedtest te doen. Dan weet je het in ieder geval zeker.
Reageren