- Anoniem2 september 2013 om 20:13
Hallo allemaal, ik zou graag even jullie mening horen. Ik heb in mei sex gehad, maar we waren allebei zeer dronken, condoom was er wel, maar we weten dus niet zeker of deze gescheurd was ofzo. Nu voel ik mij de laatste tijd raar, ben altyd slechtgezind en prikkelbaar.. Beeld ik me dit nu allemaal in? Want heb mezelf wel wat bang gemaakt met op het internet rond te neuzen. Ik had ds besloten om een urinetest te gaan halen, die ik in de namiddag heb gedaan en de uitslag was negatief. Toch om zeker te zijn besloot ik om een bloedtest te laten uitvoeren. Op een zekere vrijdag liet ik bloed trekken bij mijn huisdokter en die maandag die volgde mocht ik bellen voor de uitslag. Niet zwanger was het verdict. Heb wel geen papier ofzo aangekregen! Ook moest ik op het jaarlijks gynaecologisch onderzoek. Die heeft ook niets opgemerkt. Moest ik zwanger zijn zou hij dit toch ook zien? Ook veel problemen met stoelgang. Wat misschien ook nog belangrijk is is dat ik mijn regels op tijd krijg maar Wel minder dan anders. Ik neem ook de pil, maar helaas durf ik er wel eens een vergeten. Ook over heb ik toen de morning after pil genomen en ben daar enorm missijk van geweest. Zouden jullie jullie mening kunnen geven? Dank u wel!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 september 2013 om 21:06Met de tests en de onderzoeken kun je er zeker van zijn dat je dus niet zwanger was.
Met de pil is het mogelijk dat de menstruatie verandert. Zeker als je zo nu en dan een pil vergeet.Dat is niet vreemd. Dit kun je ook terugvinden in de bijsluiter.
Reageren
Verstandig is het niet om de pil te vergeten, omdat je dan wel risico´s loopt om toch een keer zwanger te raken.
De overige klachten:
Ik denk dat je je inderdaad onnodig druk maakt. Dat geeft spanningen.Anoniem3 september 2013 om 09:01Dank je wel voor je reactie!
Nu ik er over nadenk. Een gynaecoloog zou 4 maanden zwangerschap toch moeten opmerken bij een jaarlijks onderzoek!
Hartelijk dank!
ReagerenAnoniem3 september 2013 om 14:16hallo ik had ook in april seks gehad met condoom en speurde ook door het internet en was ook bang geworden of ik nou wel zwanger was ja of nee, ik had geen symptomen helemaal niks voelde me net als altijd helemaal goed. nu is het ongeveer 4 maanden voorbij en ben nog gewoon zelfde geen veranderingen niks ben gewoon goed net als altijd.. hier mee wil ik zeggen dat je op internet niet naar het verhaal van andere moet kijken maar zelf afspraak moet maken bij het HA, want anders maak je je druk om iets wat je niet hebt en krijg je allemaal vraagtekens in je hoofd haha maar als ik jou verhaal lees ben je echt niet zwanger hoor anders had je dat al gemerkt.
FIJNE DAG !
Reageren