Zoeken Vraag het forum

Incidentele zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zwemband

Beste mensen,

Ik zit in een erg wanhopige situatie.

Mijn vriendin en ik hebben slechts drie keer seks gehad. Elke keer hebben wij het veilig gedaan met condoom. Zij is niet aan de pil. Ik heb eigenlijk ook elke keer het condoom gecheckt door het te vullen met water. Er was geen lek te bekennen. Ik ben een hele voorzichtige jongen wat dat betreft.

Nu is het zo dat ze een week geleden al ongesteld moest zijn. Ze is dat nu nog steeds niet en we zijn nu bang dat ze toch zwanger is geraakt op een manier die wij niet overzien hebben?

Als ik dit zo terug zie, is het eigenlijk onmogelijk dat ze zwanger is maar ze is nog nooit in haar leven te laat geweest met haar ongesteldheid. Ook zegt ze last te hebben van krampen rond de darmstreek. Dus geen menstruatiepijnen.

Wat kan dit betekenen? Als ze zwanger is, ben ik de sigaar. En anders zij wel.

HELP

3 reacties
    Reageren
    Zwemband

Nog een notitie: Haar ovulatie was op hetzelfde moment dat wij de laatste keer seks hebben gehad.

Reageren
    Emmeke

Ze kan onmogelijk zwanger zijn want je hebt de condooms gecontroleerd. Een menstruatie kan soms best wegblijven/later komen door andere redenen dan zwangerschap hoor.

Emmeke

Reageren
    Anna

Jullie kunnen een testje doen, dan weet je het zeker. Maar ook ik denk dus dat ze onmogelijk zwanger kan zijn geraakt.

Groetjes

Reageren
Reageer op: Incidentele zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.