Zoeken Vraag het forum

Vermoedelijk zwanger, maar geen buikje… Help !!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AnoniemC

Ik heb over 3 maandjes voor het laatst de prikpil gespoten en door de prikpil weekelijks ongesteld geworden. En toen die moest uitwerken ben ik helemaal niet ongesteld geworden, tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
    Ik heb nu al zo een 4 weken last van zere borsten en gevoelige tepels. Heb ook onveilige seks met mijn vriend.
    Ik ben ermee naar de dokter geweest, ook omdat ik last van me oor heb en dat bleek een oorontsteking te zijn, de huisarts wou me medicijnen meegeven voor de oorontsteking, maar omdat ik dus last heb van mijn borsten dacht zij aan een zwangerschap, en wou ze me geen medicatie meegeven.
    Ik zit deze maand heel krap, dus ik kan letterlijk nog geen 5 euro kwijt voor een test.
    Naast de zere borsten (was geen ontsteking of rare knobbels) ben ik nu ook heel erg moe en heb ik pijn bij mijn kont (de botten daar)
    Weet iemand of dit kenmerken zijn van een zwangerschap?
    Ik ben trouwens 22 jaar…

Kan iemand mij aub wat meer vertellen????

7 reacties
    Reageren
    AnoniemC

owh en was vergeten erbij te vermelden dat ik ook 2 weken geleden heel erg last had van veel afscheiding, dat is nu minder geworden, maar nog steeds meer dan normaal.

Reageren
    dame 23

We’ll schat ik hb ook de zelfde problemen hoor ik hb al 7 maandn lang nt gemenstrueerd en ng steeds ook geen buikje gezien.en een gespannen borst hb k we’ll,en pinen in me ondrbuik en rugpijnen.wt nt mr wt k mt doen 3echos gemkt en ze zn alleml goed.en ook een soort afscheidng gehad hooor.en sons een beetje sliertjes bloed drna mnts mr hoor.hoplk vindn we een oplossing

Reageren
    AnoniemC

Hallo dame 23
    Ben je zwanger dan of dat niet?
    Ik heb namelijk allebij de borsten wat zeer gespannen zijn, en zwaarder aanvoelen.
    Ik hoop dat ik van de week een test kan doen, want de onzekerheid word me allemaal te veel.
    Ik hoop dat meer mensen dit herkennen en mij misschien wat meer zekerheid kan geven.

Maar dame23 wil alsnog wel even weten of jij dan zwanger bent of niet… 😀

Reageren
    Lana

Alleen een test kan uitwijzen of je zwanger bent of niet.

Reageren
    AnoniemC

Dat begrijp ik, maar of andere vrouwen dit probleem ook herkennen, en wat zij ermee hebben gedaan?
    Want vandaag heb ik dus sinds maanden tijd, heel klein beetje bloed verloren. Ik had ook wel menstruatie krampjes. Ik weet het gewoon even niet, vandaar dat ik hier komt voor advies of tips.

Reageren
    Olga

Tsja, als je geen eisprong hebt en niet menstrueert, kun je niet zwanger raken.

Reageren
    AnoniemC

Ik heb m’n eisprong wel gewoon, dat is wel duidelijk gemaakt door de arts…
    Heb vandaag weer wat bloed verloren, ben nu nog meer in de war….

Reageren
Reageer op: Vermoedelijk zwanger, maar geen buikje… Help !!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.