- AnoniemC15 januari 2013 om 20:09
Ik heb over 3 maandjes voor het laatst de prikpil gespoten en door de prikpil weekelijks ongesteld geworden. En toen die moest uitwerken ben ik helemaal niet ongesteld geworden, tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
Ik heb nu al zo een 4 weken last van zere borsten en gevoelige tepels. Heb ook onveilige seks met mijn vriend.
Ik ben ermee naar de dokter geweest, ook omdat ik last van me oor heb en dat bleek een oorontsteking te zijn, de huisarts wou me medicijnen meegeven voor de oorontsteking, maar omdat ik dus last heb van mijn borsten dacht zij aan een zwangerschap, en wou ze me geen medicatie meegeven.
Ik zit deze maand heel krap, dus ik kan letterlijk nog geen 5 euro kwijt voor een test.
Naast de zere borsten (was geen ontsteking of rare knobbels) ben ik nu ook heel erg moe en heb ik pijn bij mijn kont (de botten daar)
Weet iemand of dit kenmerken zijn van een zwangerschap?
Ik ben trouwens 22 jaar…Kan iemand mij aub wat meer vertellen????
7 reactiesReagerenAnoniemC15 januari 2013 om 20:13owh en was vergeten erbij te vermelden dat ik ook 2 weken geleden heel erg last had van veel afscheiding, dat is nu minder geworden, maar nog steeds meer dan normaal.
Reagerendame 2316 januari 2013 om 01:10We’ll schat ik hb ook de zelfde problemen hoor ik hb al 7 maandn lang nt gemenstrueerd en ng steeds ook geen buikje gezien.en een gespannen borst hb k we’ll,en pinen in me ondrbuik en rugpijnen.wt nt mr wt k mt doen 3echos gemkt en ze zn alleml goed.en ook een soort afscheidng gehad hooor.en sons een beetje sliertjes bloed drna mnts mr hoor.hoplk vindn we een oplossing
ReagerenAnoniemC16 januari 2013 om 05:39Hallo dame 23
Ben je zwanger dan of dat niet?
Ik heb namelijk allebij de borsten wat zeer gespannen zijn, en zwaarder aanvoelen.
Ik hoop dat ik van de week een test kan doen, want de onzekerheid word me allemaal te veel.
Ik hoop dat meer mensen dit herkennen en mij misschien wat meer zekerheid kan geven.Maar dame23 wil alsnog wel even weten of jij dan zwanger bent of niet… 😀
ReagerenLana16 januari 2013 om 08:12Alleen een test kan uitwijzen of je zwanger bent of niet.
ReagerenAnoniemC16 januari 2013 om 18:10Dat begrijp ik, maar of andere vrouwen dit probleem ook herkennen, en wat zij ermee hebben gedaan?
Reageren
Want vandaag heb ik dus sinds maanden tijd, heel klein beetje bloed verloren. Ik had ook wel menstruatie krampjes. Ik weet het gewoon even niet, vandaar dat ik hier komt voor advies of tips.Olga17 januari 2013 om 11:30Tsja, als je geen eisprong hebt en niet menstrueert, kun je niet zwanger raken.
ReagerenAnoniemC17 januari 2013 om 18:50Ik heb m’n eisprong wel gewoon, dat is wel duidelijk gemaakt door de arts…
Reageren
Heb vandaag weer wat bloed verloren, ben nu nog meer in de war….