- John3 januari 2013 om 14:57
Hallo iedereen ,
Ik had een dringend vraagje.
Het knaagt nu toch al een paar dagen aan me en ik wil even mijn gedachtes delen. Ik heb op nieuwjaarsavond onveilige seks gehad met mijn vriendin. We zijn beiden 17 jaar oud. Ik had geen condoom om en zij slikt ook niet de pil. Heel dom en het had eigenlijk niet moeten gebeuren, en zal ook niet meer gebeuren! Het voordeel hiervan vind ik , dat ik niet ben klaargekomen. Maar natuurlijk zat er naar mijn mening voorvocht bij. De kans dat je door voorvocht zwanger raakt is al klein toch? En zij slikte binnen 48 uur de MAP , morning after pil. De kans hierdoor is nu nog meer verkleind of niet? Ze word pas over zo’n 3 weken ongesteld ( eigenlijk dus ) en is het nu maar afwachten. Maar wat zijn jullie meningen? Ze kan hierdoor toch amper zwanger zijn?Groetjes, John.
2 reactiesReagerendokterK3 januari 2013 om 15:32Klopt, ze kan amper zwanger zijn! Maar echte geruststelling heb je denk ik pas over 3 weken?
ReagerenJohn3 januari 2013 om 15:43Fijn , en ja ik denk het wel inderdaad. Ze zal dan als ze NIET ongesteld word maar een zwangerschapstest moeten doen. Dan heb ik inderdaad pas echte geruststelling. Maar fijn om te weten dat jij ook denkt dat het amper kan!
Reageren