Zoeken Vraag het forum

Kan ik zwanger zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marije

Ik heb 18 dagen geleden seks gehad. Toen werd ik een week later ongesteld. Een paar dagen nadat ik de pil weer innam kreeg ik een vreemd soort buikpijn (wat ik normaal niet heb bij menstruatie) en ik heb weer een klein beetje bloedverlies. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben, ook al ben ik ongesteld geworden?

2 reacties
    Reageren
    Claudia

Ik en mijn vriend hebben 1 dag geleden seks gehad, hij is klaar gekomen in mij en de volgende dag kreeg ik een vaginale bloeding en heb ik een beetje pijn aan mijn eierstokken. ben ik nu zwanger?

Reageren
    Marije

Tijdens de seks (heb ik wel vaker gehad) ging hij te diep en kreeg ik een pijnscheut waarna ik bloed verloor. Misschien heeft dat mijn pilgebruik verstoord? Of is het mijn baarmoeder?

Reageren
Reageer op: Kan ik zwanger zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.