Zoeken Vraag het forum

positieve test tijdens menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • keirie83

Lieve mensen, zijn een klein tijdje bezig voor een tweede kindje. En helaas werd ik 3 dagen terug weer ongesteld. Maar omdat ik best wel krampen en steken in mn onderbuik had heb ik er toch een testje tegenaan gegooid. En ja hoor positief. Dat voelde niet goed, zwanger terwijl je bloed. En het bloed was niet donker en weinig. Maar gewoon net als elke andere menstruatie. Vandaag weer een test gedaan ennog steeds zwanger. De steken en het bloed word nu wel minder, maar heb geen blij gevoel zoals je dat misschien normaal moet hebben. Kan iemand me helpen met eigen ervaring?? Dankjewel, lieve groet x

1 reactie
    Reageren
    brenda A

eigen ervaring heb je niets aan, ieder geval is anders, ook ieder bloedverlies kan een andere oorzaak hebben.
    ga dus naar de verloskundige en vraag een echo.
    succes en sterkte, Brenda

Reageren
Reageer op: positieve test tijdens menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.