- Madelief24 november 2011 om 17:07
Ik heb al een aantal weken last van buikpijn. Het begon met linksonder dus dacht ik dat het mijn eierstok was. Na het eten ben ik vaak misselijk en heb ook een verminderde eetlust. Dinsdag ben ik naar de dokter geweest en die stelde een hevige blaasontsteking vast. Dat vond ik raar want ik had geen klachten. Smiddags een paar uur na de doktersafspraak kreeg ik blaasontsteking klachten. Ik heb hiervoor gisteren een kuurtje gekregen en vandaag zijn die klachten weer verdwenen. Echter heb ik nu nog wel erge last van buikpijn. De pijn zit nu meer rechts naast me navel en over mijn hele buik. Het voelt als een soort spierpijn die ik niet thuis kan brengen.
Ik ben 3,5 geleden voor het laatst ongesteld geweest en ik gebruik de nuvaring. Ik heb wel onveilig gevreeen rond mijn eisprong maar daar ben ik pas net achter gekomen. (nuvaring vergeten in te doen binnen de 3 uur) Over maximaal 5 dagen moet ik ongesteld zijn en anders ga ik een test doen. Herkent iemand deze klachten en kan dit wijzen op een zwangerschap?
2 reactiesReagerenInge24 november 2011 om 18:38[i]Ik ben 3,5 geleden voor het laatst ongesteld geweest[/i]
Drie en een half wat… Kun je duidelijker zijn?
Reagerenmadelief24 november 2011 om 23:00Sorry. 3,5 week geleden!
Reageren