- Anoniem13 januari 2011 om 02:13
Hallo,
Ik heb een vraag. ik ben de laatste tijd regelmatig misselijk en heb een opgezette onderbuik. 31 december ben ik ongesteld geweest, maar anders dan normaal. namelijk maar 2 dagen en velen malen minder heftig als anders.
verder ben ik wel aan de pil, maar vergeet ik deze regelmatig door nachtdiensten.En ik heb begin deze maand een kuur gehad voor keelontsteking, maar in die tijd meerder malen verder onbeschermd seks gehad. dit was namelijk in de vruchtbaarste periode.
hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?
groetjes Anoniem
5 reactiesReagerenbrenda A13 januari 2011 om 12:25de zwangerschapskans wordt p.m. ingeschat op ± 20% als je het onbeschermd doet.
Reageren
hoeveel % jij nu kans hebt is moeilijk te schatten. ligt aan het aantal vergeten pillen en door de kuur niet goed werkende pillen.
als je twijfelt doe dan een test.
groetjes, Brendaanoniem13 januari 2011 om 14:51In december ben ik de eerste 4 pillen vergeten en in de week erna 2. daarna dus licht ongesteld geworden op 31 december en een kuur gekregen op 4 januari. die kuur duurde 8 dagen. in die dagen heb ik meerdere malen verder onbeschermd seks gehad. in deze tijd zitten volgens de berekeningen de vruchtbaarste dagen.
ik ben regelmatig misselijk, opgezette onderbuik, kan slecht naar de wc en ben humeurig. net alsof ik ongesteld moet worden, maar dat hoef ik dus voorlopig nog niet.
vandaar dat ik me afvraag hoe groot de kans is dat ik zwanger ben.
Reagerenbrenda A13 januari 2011 om 15:56zwangerschapsverschijnselen van deze maand kun je nog niet hebben, die krijg je pas als je overtijd bent.
Reageren
misselijk, dikke buik en moeilijk naar toilet is eerder een darmprobleem.
groetjes, Brendaanoniem13 januari 2011 om 16:18nee van deze maand snap ik dat ik nog geen verschijnselen kan hebben. maar is dubbel probleem. vandaar dat ik me ook afvroeg hoe groot de kans is dat ik zwanger ben.
ik blijf het gewoon raar vinden dat ik maar twee dagen ‘ongesteld’ ben geweest. en omdat ik toen die verschijnselen al had voor dat ik ‘ongesteld’ was. zodoende stelde ik de vraag.
thnx voor de info.
ReagerenAlexa13 januari 2011 om 16:50Zijn dit niet de verschijnselen van het premenstrueel syndroom?
Reageren