- 25°09°20166 oktober 2016 om 17:45
Ik heb dus vandaag een zwangerschapstest gedaan, hierop een vaag streepje, vandaag bloed laten trekken bij HA, kan dus wel degelijk al symptomen hebben voor je een test heb gedaan: mijn klachten leken erg op menstruatieklachten, steken R. naar lies, vaak moeten boeren, flatulentie, rommelende darmen…
Anoniem22 oktober 2016 om 11:45Ik heb ook een vraagje..
Reageren
Ik ben dinsdag de 18e wezen zwemmen met mij vriend. Prive sauna, maar op begeve moment hoe raar het ook klinkt is zijn zwembroek gescheurt precies op de plek waar zijn penis zit. Hij zat heel erg dichtbij by me en ging steeds tegen me vagina aan. Maar hij is er niet in geweest. Kan het zijn dat ik zwanger ben daardoor. K zou niet weten of hy opdat moment is klaargekomenJohn (moderator)
22 oktober 2016 om 13:29Zo kun je niet zwanger raken
ReagerenAnoniem25 oktober 2016 om 09:35Hallo
Ik had ook is een vraagje ik heb een regelmatige cyclus ik heb op 15 oktober onveilige sex gehad. Ben de 19e gewoon netjes mijn menstruatie gehad, van 5 dagen.. is er een kans dat ik toch zwanger kan zijn?
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2016 om 09:49Dat is zeer onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem25 oktober 2016 om 10:00Okee.. bedankt! kinderwens is zeer welkom.. maar vroeg het me af… of er mogelijkheid was
ReagerenHan9 november 2016 om 13:38Ik heb voor de laatste keer 21-10 seks gehad onveilig, maar niet in mij klaar gekomen (had wel veel voorvocht). Mijn periode zou ik 05-11 moeten krijgen en die is dus weggebleven. Mijn laatste menstruatie was op 08-10. Ik ben nu zwanger. Mijn vraag is als het kan dat het dan van mijn seks dag was op 21-10 of daarvoor??? HELPPPPPP!!!!!!
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2016 om 14:1021-10 zou heel goed kunnen. Maar dan zou er in principe toch een zaadlozing moeten zijn geweest
Reageren
Ben je al bij de huisarts geweest om een bloedtest te laten doen?Han9 november 2016 om 20:56Neen heb een zwangerschapstest gedaan en die is positief
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2016 om 21:15ga dan toch maar even naar de huisarts voor een bloedtest
ReagerenHan10 november 2016 om 22:29Ja hoor ik ga morgen voor een ego om te kijken hoeveel weken ik al ben. Bedankt voor uw tijd.
ReagerenAnoniem17 november 2016 om 20:02Hallo,
Ik heb een rare vraag..
ik heb seks gehad op 1 augustus met mijn ex.
Een week later de 8 ste met iemand anders.
Ik ben dus zwanger en we gaan ervan uit dat het van mijn ex is omdat, de verloskundige zegt dat ik de 5de augustus ben bevrucht!
Toch zit ik er elke dag nog heel erg mee en wil graag verder met mijn ex maar weet niet meer wat wel of niet waar is.
Ik lees op internet allemaal verhalen over dat als je seks hebt gehad. dat de sperma maar 24 uur nodig heeft om de eicel van de vrouw binnen te kunnen dringen. En dat het 5 dagen duurt voor de bevruchting.Kan iemand mij uit de nood helpen voordat alles op z’n kop staat!
Groetjes anoniem
ReagerenJohn (moderator)
17 november 2016 om 20:05Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie?
Reageren
Hoe lang duurt je cyclus?Anoniem17 november 2016 om 20:08Ja dat weet ik dus niet meer..
Werd heel erg onregelmatig ongesteld omdatnik een prikpil had en heel lang niet ongesteld dan geworden..De tijden van de de verloskundige kloppen wel met de datum van 1 aug..
Ben nu 16 en een halve week. Maar weet mezelf geen raad meer omdat ik mijn menstruatie niet weet!!
ReagerenAnoniem17 november 2016 om 20:12Ik weet het niet meer ik had de prikpil en werd dus niet of heel onregelmatig ongesteld..
Reageren
ben nu 17 weken. Alles komt over 1 met de 1ste augustus .. de verloskundige weet wist niet dat ik twijfels had