Zoeken Vraag het forum

niet na gedacht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jeanet

hallo,

ik heb een vraag, ik ben zwanger en ik heb geen last meer van licht bloed verlies of andere klachten behalve dat me borsten weer minder gevoelig worden. 3 dagen heb ik heb ik heel licht bloed verloren maar een paar druppels en alleen bij het vegen. nu dacht ik net dan kan ik wel weer een keer seks hebben met me vriend, gekozen voor anale seks voor de zekerheid dat het mijn zwangerschap niet zou schaden. na de seks toch bloed verlies uit me vagina beetje in urine en afvegen. net goed gewassen en nu niks meer ik maak me toch zorgen dit was niet slim denk ik. moet ik me nu zorgen maken dat het mis kan gaan ben ongeveer 7 weken zwanger en donderdag voor het eerst naar de vk en vrijdag me eerste echo.

groetjes

2 reacties
    Reageren
    Mariëlle

Als je zwanger bent kun je gewoon seks hebben, dus dat heeft geen invloed op je zwangerschap.

Reageren
    claudia

dat bloedingkje die je gehad hebt was waarschijnlijk de innesteling dat had ik ook nl met alle zwangersschappen.
    je kan gewoon geslachtsgemeendschap hebben tijdens je zwangersschap
    dat kan nl helemaal geen kwaad.
    geniet maar lekker van je zwangersschap

groetjes van claudia

Reageren
Reageer op: niet na gedacht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.