Zoeken Vraag het forum

Morning after

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annoniem

Hii,

Vraagje ik heb afgelopen Woensdag 17 aug sochtend, intiem contact gehad met me vriend. Maar helaas was het condoom gescheurd, ik gebruik zelf geen anticonceptie. Dus hij is als een dolle meteen naar de apotheek gegaan voor een morning-afterpil in portuagal want we waren op vakantie hij heeft de postinor 1500 gehaald. De apotheek zei dat we er snel bij waren. Nu was m’n laatste menstruatie 22 Juli. En heb normaal een ciclus van 33-35 dagen dus inpressiepe kon ik woensdag 16 aug niet m’n ovulatie hebben. Nu zit me baarmoedermond vrij hoog en staat een heel klein beetje open, en is de afscheiding wat dikker maar niet veel afscheiding, en links onderin soms een steekje. Betekend het nou dat ik ongesteld zou worden een van deze dagen. Want de app geeft aan dat het de 24 ste zou worden. Heb soms gevoel dat ik ongesteld ben maar als ik dan naar wc ga toch niet ongesteld ben.

Heeft ooit toevallig iemand het zelfde mee gemaakt?

En word ik een van deze dagen dan ongesteld?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik zie graag een reactie tegmoet van iemand die me kan helpen. Ben heel onzeker op dit gebied

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die niemand zo kan beantwoorden. Dat zul je toch moeten afwachten
    Omdat je MAP hebt genomen kan de menstruatie later komen of zelfs uitblijven…

Reageren
    Anoniem

Oke, maar 1 vraagje als je baarmoederwand heel dik is van binnen. Dus als je met 1 vinger je … in gaat. ( vond het ff gek om te benoemen) en het is heel dik daar binnen dus is beetje opgezwollen dan komt meestal je menstruatie er wel aan toch?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan je daar geen antwoord op geven Je zult het moeten afwachten

Reageren
Reageer op: Morning after
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.