Morning after

Online ZorgZus

Hii,

Vraagje ik heb afgelopen Woensdag 17 aug sochtend, intiem contact gehad met me vriend. Maar helaas was het condoom gescheurd, ik gebruik zelf geen anticonceptie. Dus hij is als een dolle meteen naar de apotheek gegaan voor een morning-afterpil in portuagal want we waren op vakantie hij heeft de postinor 1500 gehaald. De apotheek zei dat we er snel bij waren. Nu was m’n laatste menstruatie 22 Juli. En heb normaal een ciclus van 33-35 dagen dus inpressiepe kon ik woensdag 16 aug niet m’n ovulatie hebben. Nu zit me baarmoedermond vrij hoog en staat een heel klein beetje open, en is de afscheiding wat dikker maar niet veel afscheiding, en links onderin soms een steekje. Betekend het nou dat ik ongesteld zou worden een van deze dagen. Want de app geeft aan dat het de 24 ste zou worden. Heb soms gevoel dat ik ongesteld ben maar als ik dan naar wc ga toch niet ongesteld ben.

Heeft ooit toevallig iemand het zelfde mee gemaakt?

En word ik een van deze dagen dan ongesteld?

Reageer

Ik zie graag een reactie tegmoet van iemand die me kan helpen. Ben heel onzeker op dit gebied

Reageer

Dat is een vraag die niemand zo kan beantwoorden. Dat zul je toch moeten afwachten
    Omdat je MAP hebt genomen kan de menstruatie later komen of zelfs uitblijven...

Reageer

Oke, maar 1 vraagje als je baarmoederwand heel dik is van binnen. Dus als je met 1 vinger je … in gaat. ( vond het ff gek om te benoemen) en het is heel dik daar binnen dus is beetje opgezwollen dan komt meestal je menstruatie er wel aan toch?

Reageer

Ik kan je daar geen antwoord op geven Je zult het moeten afwachten

Reageer
Reageer op: Morning after
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief