Zoeken Vraag het forum

Zwanger en twijfels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sandra

Na lang twijfelen toch maar een berichtje omdat het me telkens bezig houd. Misschien kunnen jullie meekijken/geruststelling geven

Op 15 oktober en 20 oktob heb ik seks gehad met persoon A. Op 20 oktober is hij niet klaargekomen. Daarna hebben we besloten om contact te verbreken. Overigens was ik aan de pil maar weet ik niet precies meer of ik hem altijd op vaste tijdstipen heb ingenomen.

Begin november ben ik volgens mij nog ongesteld geweest. Daarna ben ik in november meerdere malen met m’n nieuwe vriend B naar bed geweest. Eind december testte ik onverwachts positief en was bij m’n eerst echo op 12 januari 8weken6dagen. Tweede echo 3 weken later gaf 12w1dag aan en bij de rest van de echo’s loopt de kleine ook netjes op schema wat betreft de uitgerekende datum. Als ik terugreken dan heeft de bevruchting eind november plaats moeten vinden. Nu weet ik dus mijn cyclus niet, gezien ik aan de pil was. Is er een mogelijkheid dat persoon A toch de vader is? Of is dit eigenlijk niet mogelijk? Zowel persoon a als persoon b zijn op de hoogte van de situatie

3 reacties
    Reageren
    Sandra

nog vergeten te vermelden; in november ben ik de pil zeker weten een paar keer vergeten..

Reageren
    Sandra

Niemand?

Reageren
    Sandra

Dat verzenden ging iets te snel, oeps. Ik bedoel; weet iemand toevallig nog antwoord hierop? Bedankt

Reageren
Reageer op: Zwanger en twijfels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.