Zoeken Vraag het forum

Onveilig seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

hee,,

mijn vriend en ik hebben onveilig seks ongeveer een week na mijn menstruatie, hij heeft voor de seks nog geplast en hij is niet in mij klaargekomen. Hoe groot is de kans dat ik zwanger kan zijn ?

toch wel dikke stress omdat ik van alles lees op het internet ?

4 reacties
    Reageren
    Amme

Je kan ook zwanger raken door voorvocht. Daarvoor hoeft hij dus niet klaar te komen. En dit was ook nog ongeveer op je vruchtbare dag, als je een gemiddelde cyclus hebt…

Reageren
    Amme

Per maand is je kans om zwanger te raken zo’n 20% maar ik weet niet of dat ook geldt met alleen voorvocht.

Reageren
    John (moderator)

Die kans is nagenoeg nihil=0 maar verstandig is het niet om dat zo te doen. Het kan ook zomaar een keer mis gaan

Reageren
    Catootje

Je zou moeten rekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie. De een is drie dagen ongesteld; een ander zeven dagen. Plassen heeft geen invloed maar als ie niet is klaargekomen lijkt me de kans klein. Beter wel zorgen voor anticonceptie als je niet zwanger wil raken.

Reageren
Reageer op: Onveilig seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.