hallo mensen,
Ik ben nu iets zeven en een halve week zwanger en heb sinds een paar dagen steeds donker wordende afscheiding...Ik ben ontzettend verkouden en grieperig geweest de laatste dagen..kan dat het een beetje zijn of moet ik me nu zogen maken dat het misschien mis gaat..
Is voor mij eerste keer en hebben drie jaar geprobeert voor t eindelijk lukte..
Wie weet raad?
Liefs Liset
ik heb hetzelfde gehad, ook rond die tijd. Begon met bruinige afscheiding, toen ben ik naar de huisarts gegaan. Die zei dat het gewoon 50-50 kans is dat 't goed gaat. Na een paar dagen was het ineens helder rood. Erg geschrokken uiteraard.. weer gebeld en ze dachten dat het dan waarschijnlijk fout zou gaan:S. Paar dagen later was het over, en bij de verloskundige had ik het later verteld en die zei dat dat heel vaak voorkomt (schijnt in de meeste zwangerschappen zelfs voor te komen). Bij mij is het goed gegaan, ben nu 22 weken zwanger. Maar je hebt gewoon 50 % kans dat het goed blijft gaan en 50 % kans dat het nu mis gaat. Ik zou morgen even je vk bellen als ik jou was, kan mss een beetje angst wegnemen. Ze kunnen er nu nog niks aan doen, mocht het verkeerd gaan, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent natuurlijk.
Sterkte.
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat?
Heb je de vk nog gebelt,want met ruim 7 weken zouden ze een hartje kunnen zien op de echo.
En inmiddels ben je toch al een paar dagen verder.
Hoi hoi,
Dank je voor je lieve antwoord.
Ik ben ontzettend ziek geweest vandaar een late reactie maar heb nog niet met h.a .gebeld of naar v.k geweest..
De ene keer heb ik er ontzettend last van de andere keer helemaal niet..
Voel me verder wel goed af en toe komen de kwaaltjes om de hoek kijken maar ik probeer me er geen zorgen over te maken en wacht het allemaal gewoon rustig af...
met een paar weken naar verloskundige en dan zien we wel even hoe het gaat..
Goede zwangerschap verder en misschien tot een volgende babbel:)
Groetjes Liset
Nou hopelijk gaat het goed en houd je het vruchtje bij je. Je kan er idd verder nu toch nog niks aan doen mocht het mis gaan. Als het een miskraam wordt krijg je ook vaak een soort weeen geloof ik, dus dat verneem je dan wel. Wanneer moet je naar de vk dan? Ik moest de eerste x met 10 weken, maar dan kunnen ze nog geen hartje horen met de doptone. Alleen een echo geeft dan duidelijkheid.
Laat je nog weten hoe het je verder vergaat?
groetjes
Ik was afgelopen vrijdag 10 weken zwanger. Afgelopen zondagmiddag kreeg ik opeens last van bruine afscheiding, een soort slijmachtig iets.
Ik schrok, want bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat niet gehad.
Verloskundige gebeld. Zij kom me niet gerust stellen. Het kan een beginnende miskraam zijn. Het is nu afwachten of ik ook rood bloedverlies ga krijgen.
Ik vind dat wachten vreselijk. Ook kan ik pas donderdagmiddag komen voor een echo.
Ik ben heel erg emotioneel en ik hoop zo dat het goed is.
Groetjes en sterkte!
Even antwoord op September
Een miskraam gaat niet altijd samen met weeen.Ik heb namelijk afgelopen juli een miskraam gehad met ong 6 weken en heb er niks van gevoeld alleen veel bloedverlies gehad.
Daarna was ik gelijk weer zwanger en heb ik mijn eerste afspraak met 7 weken en 3 dagen gehad en hebben we het hartje zien kloppen met 9 weken en 4 dagen hebben we weer een echo gehad en hebben we het hartje gezien en gehoord.
helaas kun je alleen maar afwachten.
Hoi hoi meiden,
Hoe is het met jullie?
Met mij gaat alles prima, heb geen bruine afscheiding meer en volgende week eerste keer naar vk.. zit nu op negen weken en dan dus tien..spannend dus maar ga het zeker even navragen..
Ondertussen ga ik nu gapend door het leven en af en toe een beetje misselijkheid dat om de hoek komt kijken..
Hoe zit het met jullie kwaaltjes en wanneer verwachten jullie een klein hummeltje?
Ik acht oktober..
Groetjes Liset
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Spannend die eerste afspraak bij de vk.
Hier gaat het goed,ik ben nu 31 weken en 5 dagen zwanger.
2mei uitgerekend.Ik heb heel de de zwangerschap eigenlijk nergens last van gehad.
Dus het gaat prima.
Debby; nee dat hoeft idd niet altijd, maar dat antwoord kreeg ikzelf destijds van de huisarts. Heb het nooit zelf ervaren gelukkig, dus weet niet hoe het is om het mee te maken.
Liset, nou das alleen maar mooi dat het over is, is op gegeven moment bij mij ook vanzelf gestopt. Wanneer moet je naar de vk deze week?
Mijn zwangerschap verloopt prima op moment, in het begin ook veel misselijk geweest,maar das nu over gelukkig. Heb geen rare eetgewoonten ontwikkeld, alleen een vreselijke afkeer van spare ribs (ja hoe is het mogelijk..haha),en kan niet goed tegen frisdrank. Zaterdag 3 colaatjes gehad en daar heb ik toch een buikpijn van gehad... dus ik hou me toch maar weer bij de appelsap, water en thee :D. Ik ben nu 24 weken en 1 dag zwanger, en op 29 juni uitgerekend. Ik vond de eerste helft van de zwangerschap zo langzaam gaan, gelukkig gaat het nu sneller voor m'n gevoel.
Nou ben benieuwd hoe het gaat bij de vk, laat je 't ff weten??
groetjes!
Lees ook:
Zwangerschap met bruine afscheiding en wat buikpijn
http://www.dokter.nl/forum/Zwangerschap/148509-Zwangerschap-met-bruine-afscheiding-en-wat-buikpijn.html
bruine afscheiding. zwanger?
http://www.dokter.nl/forum/Menstruatie/91761-bruine-afscheiding.-zwanger.html
Zwangerschap en bruine afscheiding
http://www.dokter.nl/forum/Zwangerschap/150395-Zwangerschap-en-bruine-afscheiding.html
zwanger en veel bruinverlies
http://www.dokter.nl/forum/Zwangerschap/154666-zwanger-en-veel-bruinverlies.html