- Lisa5 februari 2018 om 17:48
Hey, ik heb bijna 2 maanden geleden onveilig seks gehad daarbij is de jongen niet in mij gekomen. Ik ben daarna nog 1x ongesteeld geweest maar nu ben ik al ruim 1 week over mijn normale menstruatie tijd. Ik slik geen pil en we hadden ook geen condoom gebruikt. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? Heb heel veel last van mijn onderbuik al een paar dagen, maar dat zou ook kunnen door de stress want ik krijg de gedachte maar niet uit mijn hoofd… hoop dat jullie kunnen helpen
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 februari 2018 om 17:50Als je na de seks nog ongesteld bent geweest, is het toch zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Je kunt natuurlijk een zwangerschapstest doen voor je eigen geruststelling
ReagerenLisa5 februari 2018 om 17:56hee, dankjewel.
Ja het probleem is alleen ik ben pas 15 dusja nog best jong voor seks en ik heb gehoord je moet het bij de kassa vragen.
ReagerenLisa5 februari 2018 om 18:03en ik hoor ook vaak dat je meestal nog wel 1 of paar keren ongesteld word tijdens je zwangerschap
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2018 om 18:04Nee hoor.
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2018 om 18:08Bij de meeste drogisten liggen ze gewoon in het schap
Reagerenallham6 februari 2018 om 06:51Hallo, ik heb met mijn vriend niet echt seks gehad , maar ik ging met zijn penis ovsr mijn kut strelen. Bij hem komt regelmatig voorvocht maar toen er voorvocht kwam streelde ik gwn over mijn vagina dus niet er in. daarna deed jk een beetje niet echt erin maar beerje stukje van de eikel probeerde ik er in te doen even later deed ik het niet meer 2 x probeerde ik beetje stukje in te doen en misschien is er wat voorvocht in mijn vagina gekomen? hij is niet klaargekomen en niet eens diep in mijn vagina want ik ben nog steeds wel maagd. de reden dat ik bang ben is ik ben onregelmatig ongesteld vorige maand werd ik 4 januari ongesteld dn nu is het 6 januari. Kan ik daar zwanger van raken ? als zijn penis tog niet helemaal in mijn vagina is gekomen alleen beetje topje van zijn eikel
Reagerenallhaam6 februari 2018 om 06:53sorry bij 6 januari moest 6 februari zijn
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2018 om 10:21Zo raak je niet zwanger
Reageren