Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisa

Hey, ik heb bijna 2 maanden geleden onveilig seks gehad daarbij is de jongen niet in mij gekomen. Ik ben daarna nog 1x ongesteeld geweest maar nu ben ik al ruim 1 week over mijn normale menstruatie tijd. Ik slik geen pil en we hadden ook geen condoom gebruikt. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? Heb heel veel last van mijn onderbuik al een paar dagen, maar dat zou ook kunnen door de stress want ik krijg de gedachte maar niet uit mijn hoofd… hoop dat jullie kunnen helpen

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je na de seks nog ongesteld bent geweest, is het toch zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Je kunt natuurlijk een zwangerschapstest doen voor je eigen geruststelling

Reageren
    Lisa

hee, dankjewel.

Ja het probleem is alleen ik ben pas 15 dusja nog best jong voor seks en ik heb gehoord je moet het bij de kassa vragen.

Reageren
    Lisa

en ik hoor ook vaak dat je meestal nog wel 1 of paar keren ongesteld word tijdens je zwangerschap

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor.

Reageren
    John (moderator)

Bij de meeste drogisten liggen ze gewoon in het schap

Reageren
    allham

Hallo, ik heb met mijn vriend niet echt seks gehad , maar ik ging met zijn penis ovsr mijn kut strelen. Bij hem komt regelmatig voorvocht maar toen er voorvocht kwam streelde ik gwn over mijn vagina dus niet er in. daarna deed jk een beetje niet echt erin maar beerje stukje van de eikel probeerde ik er in te doen even later deed ik het niet meer 2 x probeerde ik beetje stukje in te doen en misschien is er wat voorvocht in mijn vagina gekomen? hij is niet klaargekomen en niet eens diep in mijn vagina want ik ben nog steeds wel maagd. de reden dat ik bang ben is ik ben onregelmatig ongesteld vorige maand werd ik 4 januari ongesteld dn nu is het 6 januari. Kan ik daar zwanger van raken ? als zijn penis tog niet helemaal in mijn vagina is gekomen alleen beetje topje van zijn eikel

Reageren
    allhaam

sorry bij 6 januari moest 6 februari zijn

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.