Zoeken Vraag het forum

2 weken overtijd, geen seks gehad wel wat zitten rommelen. Kan ik zwanger zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Graaganoniem

Hoi,

Ik zit er nogal over in en wil graag wat meningen horen. Ik ben 17 jaar en altijd nogal regelmatig ongesteld geweest, soms een dagje later of eerder maar voor de rest regelmatig.

Nu ben ik al 2 weken overtijd, mijn vorige ongesteldheid was 10 november. Nu is het 23 december en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ik heb geen seks gehad met mijn vriendje, wel hebben we een beetje zitten rommelen. Hij is ook nooit in de buurt van mijn vagina klaargekomen dus ik snap het niet. Kan ik dan uberhaupt wel ongesteld zijn? Zo niet? Hoezo ben ik nu dan nog steeds niet ongesteld.

ps; heb ook niet echt symptonen ofzoiets.

Alvast bedankt! Ben blij dat ik even mijn verhaaltje kwijt kan hier.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom een menstruatie uitblijft. je leeftijd kan daar een rol i spelen, maar ook stress en spanningen. Een zwangerschap lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Of eigenlijk onmogelijk met dat wat je schrijft.

Reageren
    meria

hoi, ik ben nu 1/2 dagen overtijd normaal ben ik altij regelmatig soms ook 1/2 dagen overtijd.. alleen laatst omgv 3 weken terug. Is me vrjend klaargekomen op me bovenbeen.. dichtbij mijn vagina.. is er kans op zwangerschap.. ik hoop van niet!

Reageren
    Meria

ow en voor het berichje hier boven ik heb ook buikpijn maar ik weet nou niet ofdit van me ongesteldheid is of anders..

Reageren
Reageer op: 2 weken overtijd, geen seks gehad wel wat zitten rommelen. Kan ik zwanger zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.