- bregt30 november 2017 om 13:13
Hoi hoi,
7 weken geleden heb ik een curettage gehad, tot op heden is er nog geen menstruatie geweest. Uit een echo bij 6 weken na curettage bleek dat de baarmoeder niet schoon was. Nu moet ik wachten op een menstruatie, hopen dat dan de baarmoeder schoon wordt.
Na 5 weken bloed en bruinverlies had ik dan eindelijk een week dat ik geen verlies had en dus eindelijk zonder maandverband kon lopen. Maar nu begint het bruinverlies weer en is de kleur toch iets roder dan bruin. Yes, zou ik dan eindelijk ongesteld worden?? Alleen zie ik er wel kleine stukjes inzitten, zijn dit dan de restjes? Is dit een normaal beeld van een menstruatie na een curettage?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 november 2017 om 13:24Dat kan een normaal beeld zijn bij een menstruatie. Een menstruatie ontstaat door het loslaten van het baarmoederslijmvlies. Dat heeft even op zich laten wachten omdat er toch enige tijd nodig om voldoende baarmoederslijmvlies aangroei te hebben na een curettage. De stukjes kunnen nu dus inderdaad stukjes baarmoederslijmvlies zijn.
Reageren