Zoeken Vraag het forum

Innesteling bloed ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ik heb een vraag

3 weken ongv geleden onveilig geklust met mijn vriend gebeurde 2x in een week , we hebben seks gehad 3 dagen na mijn laatste menstruatie

We hebben Geen pil of condoom gebruikt. Aantal dagen na de seks denk misschien 4-5 dagen had ik op eens dat ik heel erg veel waterige afscheiding uit lekte voelde het echt stromen het duurde 1 dag en toen stopte het. ik heb toen volgends mij 3 dagen er na mijn eisprong gehad. Dagen lang last van waterige/glibberige afscheiding wat wit tot geel achtig was. vandaag een Lichte bloedig gehad wat een uurtje duurde dacht dat het mijn menstruatie was ( ben 5 dagen te vroeg ) bloedig duurde aantal uren en is vervolgens gestopt gebeurde rond 15:00 in de middag tot 18:00 kwam plasjes bloed uit had een uur pijn en de pijn is nu helemaal gestopt , en nu bloed ik verder niet meer en ook geen pijnen meer , terwijl altijd tijdens mijn menstruatie lig ik 1-2 dagen met pijn in bed, krampen misselijk en duizelig vloei heel veel om het uur , en nu voel ik niks meer en bloed ook niet meer , zou dit misschien mijn innesteling bloed kunnen zijn ?

10 oktober t/m 15 oktober mijn laatste menstruatie , 3 dagen na mijn mens hebben we 2x onveilig seks gehad, waarbij hij alle 2 keren veel in mij klaar kwam 1e keer kwam hij veel klaar en bleef het 1 dag uit mij lekken. 2e keer toen hij in me klaar kwam was ook veel maar toen lekte er niet zoveel sperma uit me. Had 23 oktober een test gedaan maar die was negatief maar was volgends mij nog veelte vroeg

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Aangezien je net tegen de vruchtbare periode seks hebt gehad zou je wel zwanger kunnen raken. Maar de test was inderdaad iets te vroeg. Doe een nieuwe test als je menstruatie uitblijft.

Reageren
    Anoniem

Hai ja dag klopt

de bloeding zet nu wel kleine beetjes door ik heb net weer een beetje gebloed rond de ochtend uren en nu komt er niks meer uit.

lijk alsof ik op een bepaalde uur bloed,

Wat is het verschil tussen een innesteling en een normale menstruatie zodat ik daar op kan letten ?  Vind deze bloeding wat ik nu mee maak beetje apart geen pijn of ik bloed even een heel klein plasje en dan stopt het en na aantal uren bloed ik weer en daarna stopt het weer, terwijl ik altijd veel bloed en ook met hele zware pijnen , kan ik nu ook all testen of wachten tot de bloeding is gestopt

Reageren
    John (moderator)

Een innestelingsbloeding ontstaat in de regel tussen 6-9 dagen na de bevruchting en is doorgaans veel minder dan een menstruatie. Normaliter duurt ze 1 soms ook 2 dagen.

Reageren
Reageer op: Innesteling bloed ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.