- J17 mei 2017 om 19:31
Ik ben zwanger. Ondertussen al 13 weken. Ik heb alleen een twijfel over wie de vader is. Ik heb met persoon 1 sex gehad op 13 februari, met persoon 2 op 24/25(nacht) februari. Allebei de mannen zijn niet klaargekomen.
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 28 januari. Mijn cyclus is ontzettend onregelmatig. Meestal 40 dagen of langer.
Ik heb 15 maart een positieve cb test gedaan. Daar stond op 2-3 weken. Die berekend volgend de beschrijving naar de bevruchtingsdatum. Dat zou dan tussen 22 februari en 1 maart zijn geweest.
Ook heb ik 3 losse echo’s gekregen. Die allemaal rond dezelfde datums aangaven. De eerste twee echo’s gaven de ongeveer bevruchtingsdatum aan op 27 februari. Bij de termijn echo werd dat teruggezet naar 25 februari. (2 dagen langer zwanger).
Eigenlijk heb ik alles dat aantoont dat het kindje van persoon 2 is. Maar toch heb ik een twijfel.
Zou het toch mogelijk kunnen zijn dat het van persoon 1 is?
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenCatootje17 mei 2017 om 23:05Over je eventuele zwangerschap kan ik je niks zeggen. Weet wel dat je je hormonen wel kan bijsturen. Zo kunnen insulineresistentie en oestrogeendominantie een rol spelen. Kan je bijsturen met goede voeding en aanvullende middelen.
Voor een goede hormoonwerking zijn ook allerlei stoffen nodig; vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren en andere stoffen. Bij tekorten kunnen er ook problemen optreden met je cyclus en menstruatie.
Als je je hormonen wat meer in balans brengt, zou je cyclus normaler kunnen worden en weet je ook iets beter wanneer je eisprong ongeveer is.
ReagerenJ19 mei 2017 om 10:45niemand die me kan helpen?
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2017 om 11:25Je geeft toch zelf het antwoord al. Bovendien had je in een ander topic ook al antwoord gekregen.
Ook heb ik 3 losse echo’s gekregen. Die allemaal rond dezelfde datums aangaven. De eerste twee echo’s gaven de ongeveer bevruchtingsdatum aan op 27 februari. Bij de termijn echo werd dat teruggezet naar 25 februari. (2 dagen langer zwanger).
Reageren