- Ongeruste meid21 december 2016 om 17:41
Hallo allemaal,
ik zit met iets vervelend.
ik ben al een tijdje single, ik neem de pil maar niet altijd even juist (door het feit dat ik geen seks/vaste relatie heb), ben al eens eentje vergeten en dan nam ik deze maar snel mee in de dag erna.
Nu echter twee weken terug (9 december) heb ik seks gehad met een vriend, wel is waar zonder condoom. ik was toen van maandag terug begonnen met de pil (dus de eerste week van een nieuwe strip). ik heb hiervoor gewoon mijn regels gehad. Nu voel ik de laatste weken vanalles in mijn buik, aan mijn lichaam. mijn boek doet raar, ik verlies ook slijm, heb heel veel hoofdpijn en de vermoeidheid slaat ook toe.
We zijn natuurlijk ook wel ondertussen de laatste week van de strip, dus kan het ook van mijn regels zijn? al heb ik dat andere keren wel nooit zo vroeg gehad, of kan dit door de stress/paniek op deze moment?Ik vroeg me af, of de kans er kan zijn dat ik zwanger ben?
Dankjewel,
een ongeruste/bange meid.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 december 2016 om 19:13ik was toen van maandag terug begonnen met de pil (dus de eerste week van een nieuwe strip) Ik neem aan dat je dus een stopweek hebt gehad. Als de stopweek niet langer heeft geduurd dan 7 pilvrije dagen, en je de laatste week van de vorige strip geen pillen bent vergeten, zou er niks aan de hand moeten zijn.
Reageren
Even je stopweek afwachten dus…Ongeruste meid22 december 2016 om 00:21Klopt, ik heb daarvoor een stopweek gehad, gewoon men regels gekregen. Deze was van maandag 28-11 tot zondag 4-12 (zondag 27-11 laatste pil & de maandag 5-12 terug de eerste pil).
Ik vreesde erook voor dat het gewoon afwachten is.
En na de stopweek (30 december) een test doen..
Reageren