- Anoniem10 april 2015 om 22:40
Hallo dames,
Ik heb op 3 april mijn spiraal laten verwijderen. Dat was een vrijdag, op zondag ongesteld geworden met kleine beetjes.
Nu is het dag 7 van de memstruatie en het lijkt alleen maar erger te worden. Maxi tampon en nacht maanderband houden het net aan 3 uur vol.
Ook lijken de “proppen” baarmoederslijmvlies met de dag groter te worden.Iemand hier ervaring mee?
5 reactiesReagerenmama-leen10 april 2015 om 22:44John (moderator)
10 april 2015 om 22:50Dat is wel heel erg snel na het verwijderen van de spiraal. als de bloeding aanhoudt, toch maar even contact opnemen met de huisarts of de gynaecoloog.
Reagerenmama-leen10 april 2015 om 22:56Ik had 2 weken voor de verwijdering het gevoel van een eisprong.
De spiraal heeft bij mij de laatste maanden steeds minder gewerkt naar mijn idee. Ik werd ineens weer ongesteld en die hoeveelheid werd met de maand ook groter. Terwijl ik in het begin van de spriraal alleen wat spotting had.
ReagerenAnoniem31 januari 2018 om 15:22Mag ik weten hoe dit is afgelopen? Ik heb namelijk hetzelfde verhaal…blijf maar bloeden en propjes bloed verliezen…
Reagerentries6 mei 2018 om 10:55na 3 1/2 jaar werkte mijn mirena niet goed meer. Werd continue ongesteld met een stopweek. Na een hormoonkuur (soort reset) werkte het nog niet. Toen de spiraal Laten verwijderen. Na 14 dagen kreeg ik gevoelige borsten, dus wist dat ik ongesteld ging worden. Dit gebeurde en ben momenteel ook flink ongesteld met grote stolsels. Ik heb gehoord dat het ook even herstel nodig heeft. Dus ik geef het nu even 3 maanden de tijd. ?
Reageren