- lieve meid7 januari 2013 om 18:04
Hoooii iedereen..
Heb een vraagje..Ik zat gisteren met men vriend in de auto en van het ene kwam het andere .. We hebben geen ‘echte’ sex gehad maar toch ben ik wat onzeker.
Ik zat namelijk op hem met mijn string aan terwijl zijn geslachtsdeel bloot was. We zaten tegen elkaar aan te vrijven tot hij klaar kwam. De vraag is loop ik een risico om zwanger te geraken? Hij is ni in mij klaargekomen want ben nog maagd ,, en zijn geslachtsdeel heeft de mijne niet echt gevoeld maar toen hij klaar kwas was mijn string wel vuil van zijn sperma .. Kan er iemand mij helpen?Mvg ,
Lieve meid5 reactiesReagerenhoi7 januari 2013 om 23:03lieve meid8 januari 2013 om 07:49Maar na dat het gebeurd was heb ik zware last van mijn maag ..
Reagerenanoniempje9 januari 2013 om 17:43heb juist hetzelfde probleem 🙁
Reagerenmoi4 maart 2013 om 01:33Ja, de kans is er. Omdat de string nat was van zijn sperma kan hij de ingang vinden. Een zaad leeft namelijk nog enkele uur. Ik zou wachten tot je menstruatie. En doe een testje.
ReagerenOlga4 maart 2013 om 08:42Het kan NIET! Zaad ‘zwemt’ echt niet zomaar even dwars door stof van een slipje heen de baarmoeder in.
Reageren