Zoeken Vraag het forum

2 dagen overtijd geweest en ineens lichtroze bloed met afvegen enz

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • angel1986

ik zit met een vraag ik zou zondag 11 nov ongesteld moeten worden en ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.
    nou kreeg ik dinsdagsavond 13-11 ineens klein beetje lichtroze bloed met afvegen geen stolsels of iets .woensdagsmiddags een beetje lichtroze/licht rood en later op de middag een klein btje lichtrood/bruinverlies..n steekjes in me onderbuik da weer links dan weer rechts.

Donderdagmiddag wat donkerder bloed en savonds weer beetje roze. vrijdag en zaterdags nog klein beetje licht roze bloed. Vanaf zondags de 18de geen bloed verlies meer gehad.
    wel heb ik af en toe jeuk bij mijn navel en onderbuik en last van kleine steekjes net kleine naaldjes die heel zachtjes prikken rond me navel. verder zijn me borsten wat gespannen.

ik had dinsdagochtend test gedaan was negatief nou heb maandag weer getest en nog negatief.
    wat kan dit zijn?

3 reacties
    Reageren
    looky

Hoi angel1986 slik je de pil of ben je sinds kort gestopt?

Ik heb na me laatste stop week van de pil ook alleen een licht roze ongesteldheid gehad. Het begon met bruin bloed verlies leek op oud bloed.. daarna werd het lichtroze en niet echt rood. Zelf heb ik een onregelmatige cyclus.

Na mijn eerste week zonder pil kreeg ik ook last van bepaalde dingen (steken in mijn onderbuik aan de linkerkant, vermindering van de eetlust, gevoeligere borsten bij aanraken etc) kan te maken hebben met het ontpillen misschien is dit bij jou ook het geval?

Groetjes Looky

Reageren
    Angel1986

Hoi looky nee ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil . Heb in juli een miskraam gehad bij 7 weken. Na een maand was me cyclus weer normaal 28 dagen . Nou proberen we gelijk weer opnieuw zwanger te worden en aangezien ik dit nog nooit heb gehad maar altyd oud bloed vroeg ik me af of ik misschien zwanger zou zijn of dat ik misschien een vroege miskraam heb gehad . Of dat het een andere oorzaak heeft . Groetjes

Reageren
    Nini

weetje inmiddels wat het is geweest?

Reageren
Reageer op: 2 dagen overtijd geweest en ineens lichtroze bloed met afvegen enz
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.