- angel198621 november 2012 om 20:27
ik zit met een vraag ik zou zondag 11 nov ongesteld moeten worden en ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.
nou kreeg ik dinsdagsavond 13-11 ineens klein beetje lichtroze bloed met afvegen geen stolsels of iets .woensdagsmiddags een beetje lichtroze/licht rood en later op de middag een klein btje lichtrood/bruinverlies..n steekjes in me onderbuik da weer links dan weer rechts.Donderdagmiddag wat donkerder bloed en savonds weer beetje roze. vrijdag en zaterdags nog klein beetje licht roze bloed. Vanaf zondags de 18de geen bloed verlies meer gehad.
wel heb ik af en toe jeuk bij mijn navel en onderbuik en last van kleine steekjes net kleine naaldjes die heel zachtjes prikken rond me navel. verder zijn me borsten wat gespannen.ik had dinsdagochtend test gedaan was negatief nou heb maandag weer getest en nog negatief.
wat kan dit zijn?3 reactiesReagerenlooky23 november 2012 om 08:38Hoi angel1986 slik je de pil of ben je sinds kort gestopt?
Ik heb na me laatste stop week van de pil ook alleen een licht roze ongesteldheid gehad. Het begon met bruin bloed verlies leek op oud bloed.. daarna werd het lichtroze en niet echt rood. Zelf heb ik een onregelmatige cyclus.
Na mijn eerste week zonder pil kreeg ik ook last van bepaalde dingen (steken in mijn onderbuik aan de linkerkant, vermindering van de eetlust, gevoeligere borsten bij aanraken etc) kan te maken hebben met het ontpillen misschien is dit bij jou ook het geval?
Groetjes Looky
ReagerenAngel198627 november 2012 om 08:49Hoi looky nee ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil . Heb in juli een miskraam gehad bij 7 weken. Na een maand was me cyclus weer normaal 28 dagen . Nou proberen we gelijk weer opnieuw zwanger te worden en aangezien ik dit nog nooit heb gehad maar altyd oud bloed vroeg ik me af of ik misschien zwanger zou zijn of dat ik misschien een vroege miskraam heb gehad . Of dat het een andere oorzaak heeft . Groetjes
ReagerenNini31 augustus 2017 om 12:47weetje inmiddels wat het is geweest?
Reageren