- ilana4 april 2011 om 11:37
Wanneer kan je weer zwanger worden na je miskraam, heb er 18 feb een gehad en wil heel graag weer maar ben bang dat de rest van de wereld me aankijkt alsof ik gek ben. Was 12 weken zwanger en was er, ben er nog steeds, erg verdrietig over. Mis onze zoon ook nog dagelijks.
Maar ja wat zeggen jullie wel of niet doen?5 reactiesReagerenAnoniem4 april 2011 om 15:53Lees ook andere vragen en antwoorden over Zwanger worden na een miskraam
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=wanneer+zwanger+na+miskraam&sa=zoeken#1366brenda A4 april 2011 om 17:33je kunt meteen weer zwanger worden en wat een ander zegt daar moet jij je niets van aantrekken.
Reageren
het is aangeraden in de Natuurgeneeskunde om 3 maanden te wachten met zwanger worden, dus eerst even 2 menstruatie af te wachten, maar of het echt nodig is, daar zijn de meningen over verdeeld.
wens je succes en sterkte met het verwerken van de miskraam.
groetjes, BrendaMirande4 april 2011 om 18:01Wat vervelend voor je! Ik heb zelf ook een miskraam gehad. De gynacoloog raadde mij aan om in ieder geval 1 menstruatie af te wachten, maar dit was puur en alleen om dan meer zicht te hebben op de termijn als er meteen weer een zwangerschap zou zijn ontstaan. Met andere woorden, dat ze iets nauwkeuriger zouden kunnen zeggen hoe lang ik dan zwanger zou zijn. Maar vaak zie je dat het lichaam toch zelf eerst hersteld en er pas een nieuwe zwangerschap optreed als jouw lichaam er klaar voor is.
Mijn advies: doe wat voor jou (en partner) goed voelt! Een medische reden om te wachten is er niet, wel een emotionele, maar die moet je zelf invullen.Ik gun je een goede zwangerschap als het weer mag lukken!
ReagerenMaaike4 april 2011 om 20:47Dank je Brenda voor jouw zorgzame en informatieve reactie.
ReagerenDebbie26 maart 2025 om 08:35Ik was zwanger van een tweeling dat ging na ongeveer 6 maanden mis toen gingen we uit elkaar en in januari blijk dat ik toch zwanger was maar ik vertelde het aan mij ex hij zei gelijk dat ik het af moet breken ik kon dat niet en hij geloofde mij ook niet en nu nog steeds niet
Reageren