- ikk24 juni 2009 om 08:48
Hallo mensen..
Ik ben ruim twee weken overtijd geweeest/ of nog steeds..
Ik kreeg maandag ochtend de hele dag bruinig spul bij het afvegen..
Niet de moeite waard..
Geen tampon nodig op lange naar niet
gister ochten in bed..kreeg ik een druppelbloed..Deed n tampon in..paar uut later wou ik hem er uit halen , maar er zat buina niks in..was nog gewoon helemaal droog,voor de rest van de dag ook alleen maar een klein beetje bruin gehad ook niks nodig.
Nu woensdag..is het nog steeeds geen bloed, alleen met afvegen een heel klein beetje bruinig spul, ehct de moeite niet waard , want heb niet eens wat in mijn onderbroek zitten , of tampon ofzo nodig.Zal iemand mij kunnen vertellen wat dit is of zal kunnen zijn ?
Kep ook geen buikpijn helemaal niks..Alvast bedankt!!
6 reactiesReagereng24 juni 2009 om 17:21Het kunnen een aantal dingen zijn, maar het beste is om advies te vragen aan je huisarts.
Het kan zijn:
– dat je zwanger bent en last hebt van een soort vgan innestelingsbloedinkje
– dat je ongesteldheid op gang begint te komen en binnen een paar dagen zal doorbreken.De stress hierover kan ervoor zorgen dat je nog langer overtijd raakt.
Reagerenikk26 juni 2009 om 08:21Ja bedankt voor je antwoord..
Maar het is nu inmiddels vrijdag en heb ook niks geen bruinnigheid meer gisteren ook al niet echt!
Kja ik had toen ik 3 en 4 dagen overtijd was al is getest en na de dokter geweest , maar de dokter zei als die negatief aangeeft dan is het ook zowieso negatief.
En hij zei gewoon wachten op je ongi..
Maar nu ik een beetje bruinig heid heb gehad , maak ik me eigenlijk toch een beetje zorgen,
Kep er verder geen stress door ofsow,,want ik heb wel altijd al soiets gehad van..als het komt , dan komt t …Reageer a.u.b .. Groetjes Ikkk :(!!
Reagerenikk27 juni 2009 om 11:38????
ReagerenJitske29 juni 2009 om 23:49heb je een test gedaan?
Reagerenikk30 juni 2009 om 05:59Heej heej’..
Ja ik heb gisteren twee testen gehaald van het kruidvatmerk voor euro..
Die gaven gisteren allbei aan dat ik zwanger zal zijn..
Helemaal blij natuurlijk , maar toch geloven we het nog niet helemaal..
Ondanks van de week dat beetje bloedverlies..
Bel zo dadelijk even naar de huisharst !!!
ReagerenLonneke30 juni 2009 om 10:12NHG patiëntenbrief Zwangerschap algemeen: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU7a.htm
Gefeliciteerd!
Reageren