- Chaotische13 juni 2017 om 21:52
Hallo,
Na ongeveer 60 dagen dat ik gestopt was met de pil had ik last van heel licht bloed verlies, plus minus 3 dagen.. we zijn nu drie weken verder en ik voel me eerlijk gezegd helemaal op zn kop met mn lichaam en heb ik weer last van licht bloed verlies. Soms is er niets, soms een paar drupjes bloed.. Op dit moment weet ik niet zo goed wat ik met mn lichaam aanmoet en heb begrepen ďat als je gestopt ben met de pil.dit wel een jaar kan duren voordat het allemaal op orde is.. Me vriend en ik hebben wel een kinderwens en hebben dus ook gewoon regelmatig seks gehad.. Teken van zwangerschap of is het toch mn hormoonhuishouding die me bedondert. Ja ik weet dat er een test de uitslag geeft,, maar testen maakt me stiekem ook eennbeetje gestresst omdat het ook een teleurstelling geeft als het negatief is.
Herkennen sommige me in mn verhaal?
2 reactiesReagerenChaotische13 juni 2017 om 21:54En telt dit hele lichte bloedverlies dan ook als menstruatie?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2017 om 22:15Dat is nog geen menstruatie… je lichaam is waarschijnlijk toch aan het ontpillen…
Reageren