Zoeken Vraag het forum

Slijm/afschijding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marit

Beste allemaal,
    Ik ben 16 jaar oud. Ruim 2,5 jaar geleden ben ik voor t eerst ongesteld geworden. Daarna heb ik langzaam last gekregen van slijm of afschijding of iets dergelijks uit mijn vagina. Soms zo veel dat ik dagelijk inlegkruisjes draag. Soms is het wateriger als anders, en soms hangt er een draad slijm uit als ik op de wc zit. Ik word er erg inzeker van en weet niet of dit normaal is?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je die afscheiding iedere dag?

Afscheiding is een normaal verschijnsel en komt het meest voor tijdens de eisprong. Dat is dus ongeveer 10-14 dagen voor de menstruatie en kan wel enkele dagen aanhouden. Dan kan er ook nog extra afscheiding ontstaan in de week voordat je de menstruatie krijgt.
    Als je er onzeker over bent, ga dan naar de huisarts en bespreek het met hem / haar

Reageren
    Marit

Ja ik heb hier elke dag last van. De ene dag meer als de ander. Naar de dokter durf ik niet, ik durf er niet eens met mijn moeder over te praten

Reageren
    Anoniem

Hou maar op @tandor.
    Marit heeft allemaal vragen gesteld, niet eentje.
    Ze zoekt aandacht. In een andere vraag is ze 15.

Reageren
    John (moderator)

5 vwo en niet weten hoe oud je bent?
    Waarom zou je hier nu niet met je moeder over durven praten?
    Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Slijm/afschijding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.