- Anoniem18 juni 2017 om 14:36
Hallo allemaal,
Sinds ongeveer een weekje heb ik last van urine of slijm verlies, of beide. Ook heb ik sinds een dag of 3 pijn bij mijn liezen en net boven mn venus heuvel zeg maar.
Vanmiddag rond kwart over 12 ging ik naar de wc, en daar verloor ik een lang dik stuk slijm. Het was gewoon doorzichtig.Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, ben elke maand netjes ongesteld.
Eergisteren had ik volgens mijn kalender mn eisprong.Ook wil ik erbij melden dat ik ook soms last heb van mn onderrug, heel soms boven benen, en heel soms een lichtelijke branderig gevoel in mb vagina. Geen pijn in vagina tijdens plassen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 juni 2017 om 16:27Dat kunnen dus ovulatie klachten zijn. Het slijm is dan cervixslijm dat vrijkomt op het moment van je eisprong
ReagerenAnoniem18 juni 2017 om 17:04Ik had m’n eI sprong eergisteren. Is het dan ook nog mogelijk? En het slijm was echt lang en dik en breed
ReagerenJohn (moderator)
18 juni 2017 om 17:29Volgens de kalender had je gisteren je eisprong, maar dat betekend niet dat het niet iets eerder of later zou kunnen zijn.
Reageren