- Anoniem21 augustus 2016 om 18:16
Ik heb last van witte vlekken bij me vagina.. geeft iemand een idee wat het kan zijn??
3 reactiesReagerenyordi121 augustus 2016 om 19:45Heb je onveilige seks gehad?
Reageren
Zou een SOA kunnen zijn.John (moderator)
21 augustus 2016 om 21:33Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenIzzy2 januari 2018 om 04:41MENU
Home
Forum
Aandoeningen
Zelftesten
Dossiers
Nieuws
Oplossingen
Zorgverzekering 2018Zoek op aandoening of klacht
ZOEKEN
Vagina, baarmoeder & eierstokken
Vagina pijn
BEREKEN JE BMIAnoniemA
12 november 2017 om 23:26 #1
Hallo,
Ik heb al een lange tijd last van hele erge jeuk rondom mijn vagina. Onderaan bij mijn schaamlippen is het heel erg en soms kan ik mij dan ook niet bedwingen en krap ik alles kapot. Alles zit dan ook onder het bloed en doet heel erg zeer. Ik heb al 2 keer een tablet van Canesten ingebracht maar het veranderd niet. Is dit dan wel een schimmelinfectie of is dit een soa?REACTIE
Tandor
12 november 2017 om 23:57 #2
het is in ieder geval geen schimmelinfectie. Het kan wel een andere (bacteriële) infectie of een huidaandoening zijn. Ga met de klachten naar de huisarts.REACTIE
Catootje
13 november 2017 om 10:49 #3
De huisarts zou moeten bepalen wat het is. Eventuele hormonale anticonceptie kan ook klachten geven.REACTIE
Izzy
14 december 2017 om 22:35 #4
HalloHey iedereen een hele goede avond
Normaal plaats k men prive zaken ni online maar ik ben ten einde raad :'(
Ik ben 2 gynaecoloogen afgelopen heb mijn verhaal by de damens uit gelegt en ze lachte mij gewoon vierkantig uit in men gezicht ze zijden dat ik me aanstelde en dat het niet kon…dus ik dacht even hier mijn verhaal proberen en hopen dat misschien iemand de klachte kent
Dus ik ben 26 jaar oud
Ik doe het al jaren met mijn vriend is ook mijn eerste nooit een ander gehad dus geen soas laat me altijd controleren….nu loop ik hier al 3 a 4 jaar mee rond ben de tijd verloren xs
Nu als ik intiem wil zijn begint de linker kant in mijn vagina van binnen pijn te doen dat ik sols huil of het uitroep van de pijn in begin was het enkel tijdens sex dat ik dat had dan deed mijn been soms ook pijn
Nu het genate is al ik zit of wandel of sta…of soms opgewonden word doet het all pyn en soms kan ik niet zo goed stappen door dz pijn ik heb ook een onderzoek gedaan toen ze er let een camera ingingen begon ik al te wenen en zijden zo go u wil ik toch niet hebben als je gaat bevallen
Maar het probleel is nu ook omdat ik weet dat het pijn gaat doen durf ik ook geen sex meer te hebben maar ik wil zo graag gaan beginnen aan kindjes
Kan iemand mij misschien helpen aub
Reageren