Zoeken Vraag het forum

Puistjes, rare blaren rond vagina?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik heb sinds een jaar of 2 last van onzuiverheden op mijn buitenste schaamlippen. Het zijn of klein blaartjes gevult met pus of het is een steenpuist waar pus uit komt em het later een blaar word. Ik weet niet of dit door de hygyiene komt maar ik vind het vervelend en ik wil er vanaf! Iemand tips? Als het kan liever niet naar de dokter en het is ook ongemakkelijk om aam mijn ouders te vertellen.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat de hygiëne een probleem is. Ik neem aan dat je regelmatig doucht.
    Scheren kan wel een probleem zijn. Hierdoor kunnen er puistjes ontstaan door ingegroeide haar.

Reageren
    Anoniem

Hoi, hoezo is het moeilijk om er met je ouders over te praten? Hoe jong ben je dan?
    Ik denk dat het door het scheren komt

Reageren
Reageer op: Puistjes, rare blaren rond vagina?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.