- Anoniem18 maart 2016 om 17:06
Halloo, ik ben een meisje(16) ik heb nognooit seks gehad of niks,. Maar ik krijg wat deze maande zo wat een beetje veel slijm, of soms helemaal niet, is het erg? En ik heb soms zoo een kriebel (vagina die kriebelt) dan wil ik zo graag seks, dan ga ik gwn op mijn bed liggen en vrij ik wat dan of ik leg er soms een beer onder mijn vagina, maar daarna krijg ik wat slijm, waarromm? En kan er iets gebeuren met mijn vagina dat ik met een beer vrij?
6 reactiesReagerenAnoniem18 maart 2016 om 17:07En ik hoopp snell een antwoord te krijgenn
Reageren
Alvasttt heeelll erg bedanktJohn (moderator)
18 maart 2016 om 17:39[quote]En ik heb soms zoo een kriebel (vagina die kriebelt) dan wil ik zo graag seks, [/quote] Als je opgewonden raakt, heb je meer afscheiding uit je vagina. Dat is heel normaal.
[quote]En kan er iets gebeuren met mijn vagina dat ik met een beer vrij?[/quote] Aangezien het geen levende beer is zal dat geen kwaad kunnen.
ReagerenAnoniem18 maart 2016 om 17:47Heel erg bedankt.
Maar waarom krijg ik soms zo zin in seks?? Of kan ik ook met een andere methode zo alleen seks hebben? Zonder dat iemand het hoort ofzo? Ik heb geen vriendje had er ook geen gehad en ik wil het nu ook nie,..
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2016 om 17:54Dat hoort toch een beetje bij je leeftijd.
Kijk hier voor meer info:
Reageren
http://www.girlscene.nl/p/16609/masturberen_doe_je_zoAnoniem18 maart 2016 om 17:56Danku, ik zal het wel eens lezen, en ik ben 16jaar oud, kunt u er miss er iets van zegge, want ik heb nu nie veel tijd om het te lezene
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2016 om 18:08Tijd moet je maken….
Reageren
Beter om het zelf te lezen.