Zoeken Vraag het forum

Slijm op mijn onderbroek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Halloo, ik ben een meisje(16) ik heb nognooit seks gehad of niks,. Maar ik krijg wat deze maande zo wat een beetje veel slijm, of soms helemaal niet, is het erg? En ik heb soms zoo een kriebel (vagina die kriebelt) dan wil ik zo graag seks, dan ga ik gwn op mijn bed liggen en vrij ik wat dan of ik leg er soms een beer onder mijn vagina, maar daarna krijg ik wat slijm, waarromm? En kan er iets gebeuren met mijn vagina dat ik met een beer vrij?

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

En ik hoopp snell een antwoord te krijgenn
    Alvasttt heeelll erg bedankt

Reageren
    John (moderator)

[quote]En ik heb soms zoo een kriebel (vagina die kriebelt) dan wil ik zo graag seks, [/quote] Als je opgewonden raakt, heb je meer afscheiding uit je vagina. Dat is heel normaal.

[quote]En kan er iets gebeuren met mijn vagina dat ik met een beer vrij?[/quote] Aangezien het geen levende beer is zal dat geen kwaad kunnen.

Reageren
    Anoniem

Heel erg bedankt.

Maar waarom krijg ik soms zo zin in seks?? Of kan ik ook met een andere methode zo alleen seks hebben? Zonder dat iemand het hoort ofzo? Ik heb geen vriendje had er ook geen gehad en ik wil het nu ook nie,..

Reageren
    John (moderator)

Dat hoort toch een beetje bij je leeftijd.

Kijk hier voor meer info:
    http://www.girlscene.nl/p/16609/masturberen_doe_je_zo

Reageren
    Anoniem

Danku, ik zal het wel eens lezen, en ik ben 16jaar oud, kunt u er miss er iets van zegge, want ik heb nu nie veel tijd om het te lezene

Reageren
    John (moderator)

Tijd moet je maken….
    Beter om het zelf te lezen.

Reageren
Reageer op: Slijm op mijn onderbroek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.