- Anoniem9 januari 2016 om 16:33
Vanmorgen hebben mijn vriend en ik seks gehad, dit was geen fijn gevoel en ik trilde heel erg. Naarmate ik bovenop ging zitten deed het bijna geen pijn meer, we kregen allebei een orgasme en toen ben ik er vanaf gegaan. Ik merkte dat er bloed op zijn penis zat en daarna hebben we gedoucht en nu 3 uur later heb ik nog beetje pijn maar amper bloedverlies. Ik was ook niet erg vochtig tijdens de seks dus misschien ligt het daaraan?
Mijn vriend en ik hebben een jaar geleden elkaar ontmaagd en hebben geen andere partners gehad dus een SOA kan het niet zijn neem ik aan? Heeft iemand hier een oorzaak voor?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 januari 2016 om 16:43Het zou door de seks kunnen komen..je moet niet toevallig ook ongesteld worden?
ReagerenAnoniem9 januari 2016 om 16:49jaa zit in de stopweek, slikte dinsdag de laatste pil. Ik word altijd 5/6 dagen daarna ongesteld
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2016 om 17:01Dan is de bloeding dus niet zo vreemd…door de seks is ze iets eerder op gang gekomen. Door het gepor tegen je baarmoeder, die toch al wat opgezet is vanwege de menstruatie die er aan zat te komen, is die dus wat gevoelig geworden.
Reageren