- Anoniem8 november 2015 om 12:02
Ik heb sinds gister licht bloedverlies, terwijl ik volgende week pas ongesteld moet worden. Het lijkt niet op menstruatie omdat het licht rood bloed is dat bij mn afscheiding zit. Ik dacht vorige week candida te hebben en dit drie dagen behandeld tot gister, ik heb nergens last van nu behalve dat bloedverlies. Wat kan het zijn??
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 november 2015 om 12:44Met drie dagen behandelen gaat een candida infectie doorgaans niet weg.
Het is moeilijk te zeggen. Het kan een tussentijdse bloeding zijn (spotting) of een infectie. Ik zou je willen adviseren om naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem9 november 2015 om 20:29Ik ben vandaag naar de dokter geweest, en ze zei dat het waarschijnlijk niks is om me zorgen over te maken als ik volgende week een normale menstruatie heb en het niet vaker zal voorkomen. Ik ben echter nog steeds een beetje ongerust aangezien ik het nog steeds een beetje hen al is het nu niet lichtrood maar een beetje bruinige donkergrijze afscheiding.
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2015 om 21:05Wacht de menstruatie gewoon even af en kijk hoe het daarna is. De huisarts gaat dus ook uit van een tussentijdse bloeding/spotting
ReagerenAnoniem10 november 2015 om 11:04Ik ben nu vandaag ineens ongesteld geworden, terwijl ik het over vier dagen moest worden. Ben vrij regelmatig ongesteld meestal. Is dit normaal of moet ik misschien maar weer lamgs de huisarts? Vind het wel vreemd.
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2015 om 11:40Dat kan wel eens een keer gebeuren. dat is niet meteen iets om ongerust over te zijn. Je kunt natuurlijk altijd naar de huisarts als je er ongerust over bent.
ReagerenAnoniem10 november 2015 om 12:06Is het verstandig om misschien een zwangerschapstest te kopen? Aangezien ik heb gelezen dat het eventueel ook innestelingsbloed kan zijn? Het is nu wel helderrood en heb ook buikkrampen, dus lijkt wel op menstruatie..
Reageren
Kan ik sowieso wel een zwangerschapstest doen, aangezien ik eigenlijk pas over 4 dagen ongesteld had moeten worden?John (moderator)
10 november 2015 om 12:12Als het al een innestelingsbloeding zou zijn, is het nog veel te vroeg om een test te doen.
Reageren
Een test kun je op zijn vroegst pas volgende week doen.