Zoeken Vraag het forum

Bloedverlies na clitoraal orgasme

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemiddag,

Ik heb gisteren voor het eerst, samen met mijn partner, geëxperimenteerd met een vibrator. Deze hebben we niet ingebracht. Nadat ik een clitoraal orgasme bereikt had, trad er na ongeveer een uur licht bloedverlies op. Vanochtend was dit nog steeds het geval. De laatste dag van mijn laatste menstruatie was afgelopen vrijdag, en ik slik de pil. Mijn menstruatie is heel regelmatig.
    Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad en dus baart het me zorgen. Er zit namelijk nog wel een verhaal achter.

Ik heb in maart 2014 een uitstrijkje laten maken, naar aanleiding van bloedverlies tijdens de seks. Ik werd positief getest op chlamydia, wat volgens mijn huisarts het bloedverlies zou verklaren. Met een kuur ben ik genezen van de chlamydia, dit is met een tweede test ook bewezen. Verder bleek uit het uitstrijkje dat er afwijkende cellen in de baarmoeder aanwezig waren. In september 2014 heb ik opnieuw een uitstrijkje laten afnemen waar uit bleek dat het nog niet helemaal 100% goed was, en nu moet ik in september 2015 weer terug.

Ik dacht misschien dat door het samentrekken van de spieren het laatste restje menstruatiebloed weg vloeide, maar dit is me nog nooit gebeurd bij masturbatie, waar ik ook een clitoraal orgasme bereikte.

Is er iemand die mij kan vertellen waar dit bloedverlies vandaan komt?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het orgasme zou eventueel nog wat bloed uit de baarmoeder kunnen laten komen. Voor het overige is er weinig over te zeggen. Als het weer zou voor komen, ga dan wel even naar je huisarts

Reageren
    Anoniem

Hallo
    Ik heb dit probleem ook ik herken jou verhaal maar volgens mijn dokter heeft dit niks met het clitoraal orgasme te maken maar ik vind het wel vreemd dat ik er wel iedere keer last van heb na het gebruik van de satisfyer dus ik denk misschien dat het toch wel door die orgasmes kunnen komen

Reageren
    Anoniem

Heyy , ik heb precies het zelfde nu al 2 x achter elkaar bloed ik als ik ben klaargekomen met de satisfyer.
    Zo raar dit.

Reageren
    Anoniem

Ik heb daar ook last van bij het gebruik van een satisfyer. Maar dan bruin bloed (oud bloed?) En ik slik de pil… heel raar

Reageren
    Anoniem

Ik ben 53jr en dus inmiddels in mijn overgang.
    Slik niks van hormonen, maar mijn menstruatie is heel onregelmatig. Soms 3mnd niks en dan weer wel elke mnd maar heel weinig.
    Sinds tijdje merk ik elke keer na masturbatie bloedverlies op.
    Niet heel heftig maar wel een beetje.
    Daarnaast heb ik dan ook zo’n zeurderig gevoel onderin mijn buik alsof ik ongesteld moet worden!
    Weet niet zo goed wat ik er van moet denken vooral omdat ik ook in mijn overgang zit en op de meest vreemde momenten mn periode krijg net als nu al bijna 2wk zonder buikpijn of wat dan ook.
    Soms met kleine stolsels, die waren in het verleden heel erg, maar dat gelukkig niet meer.

Reageren
Reageer op: Bloedverlies na clitoraal orgasme
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.