Zoeken Vraag het forum

Wit water uit vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi,
    4 maanden geleden heb ik een SOA test gedaan en dat is geregeld. ( ik had chlamydia maar na 2 keer na de kuur testen was het beide keren gewoon weg.)

ik heb 4 weken geleden(dus 2 weken voor mijn ongesteldheid) een canesto gyno tablet genomen en gesmeerd met zalf op mijn schaamlippen wat die waren erg rood en er kwamen soort van brokjes uit me….. dat is gestopt na de kuur
    Een week voor mijn ongesteldheid kwam er opeens wit water uit mijn vagina dat ik niet kan tegenhouden, het is erg veel, het gaat dwars door mijn onderbroek heen.
    Daarna gewoon netjes ongesteld geweest
    en nu een week na mijn ongesteldheid, komt er nog steeds wit water uit mijn vagina dat net zoveel, dagelijks en het ruikt heel sterk. ik kan mijzelf nu zelfs ruiken als ik gewoon recht op zit.

ik vraag me af wat het kan zijn en of ik er zelf wat aan kan doen? ( ben nu zovaak bij de dokter geweest dat ik bijna aan een strippenkaart moet)

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is waarschijnlijk toch een infectie.
    Als je toch al een strippenkaart voor de dokter hebt maakt een extra ritje ook niet meer uit. Ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: Wit water uit vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.