- Anoniem8 april 2015 om 16:44
hoi,
4 maanden geleden heb ik een SOA test gedaan en dat is geregeld. ( ik had chlamydia maar na 2 keer na de kuur testen was het beide keren gewoon weg.)ik heb 4 weken geleden(dus 2 weken voor mijn ongesteldheid) een canesto gyno tablet genomen en gesmeerd met zalf op mijn schaamlippen wat die waren erg rood en er kwamen soort van brokjes uit me….. dat is gestopt na de kuur
Een week voor mijn ongesteldheid kwam er opeens wit water uit mijn vagina dat ik niet kan tegenhouden, het is erg veel, het gaat dwars door mijn onderbroek heen.
Daarna gewoon netjes ongesteld geweest
en nu een week na mijn ongesteldheid, komt er nog steeds wit water uit mijn vagina dat net zoveel, dagelijks en het ruikt heel sterk. ik kan mijzelf nu zelfs ruiken als ik gewoon recht op zit.ik vraag me af wat het kan zijn en of ik er zelf wat aan kan doen? ( ben nu zovaak bij de dokter geweest dat ik bijna aan een strippenkaart moet)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 april 2015 om 20:51Het is waarschijnlijk toch een infectie.
Reageren
Als je toch al een strippenkaart voor de dokter hebt maakt een extra ritje ook niet meer uit. Ga met de klachten naar je huisarts.