- Anoniem8 november 2014 om 17:51
Hallo,
Ik heb misschien een beetje een rare vraag en ik weet ook niet of het normaal is. Bij de ingang van mijn vagina zit zeg maar een stukje huid van misschien net 1-2 cm groot, en als ik mijn schaamlippen goed uit elkaar haal dan zie je dat ook zitten. Zit echt net in het begin van mn vagina aan de onderkant. Een wondje of iets kan het denk ik niet zijn want het zit er echt al lang en het heeft ook gewoon precies dezelfde kleur als de rest, net alsof het daar onder gewoon bij hoort haha. Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord van anderen, heb ook al op internet gezocht maar niemand die zoiets hetzelfde beschrijft.Ook als ik een tampon of vinger in wil brengen is het op het begin ook best wel gevoelig en als ik seks heb al zeker. Weet iemand of dit normaal is en zo niet wat het kan zijn?1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 november 2014 om 21:12Het zou een restant kunnen zijn van je maagdenvlies. Maar dit is moeilijk te zeggen zo.
Reageren
Je kunt naar je huisarts gaan. Die kan even kijken en je zo vertellen wat het is.