- Anoniem3 augustus 2014 om 21:24
Hallo, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, want ik zit hier best wel mee.
Ik heb de afgelopen tijd (al meer dan een jaar) last van abnormaal veel afscheiding, de afscheiding is wit, dik, slijmerig, droogt op als een soort dik wit/geel spul en stinkt! als ik opsta/het eerste half uur van de dag heb ik er zelfs zo veel last van dat als ik me probeer aan te kleden ik wel eens heb gehad dat het bijna begon te stromen, zo snel druppelde het. ook vindt ik dat mijn vagina een vieze geur heeft, die soms zelfs door mijn broek heen te ruiken is!
Daarbij heb ik nu sinds een paar weken ook een gek (onderhuids) bultje tussen mijn lies en vagina zegmaar, het bultje voelt alsof er een knikker (ook ongeveer die grootte) onder mijn huid zit, het bultje glipt niet weg als ik het probeer aan te raken zoals veel mensen zeggen dat vetbultjes dat doen, het zit gewoon vast op een bepaalde plek. het bultje doet opzicht geen pijn, maar als ik bijvoorbeeld aan het fietsen ben op een broek aan heb die er langs schuurt vindt ik het toch niet echt een fijn iets om te hebben/ dan voelt het toch niet erg lekker.
groet,
Anoniem4 reactiesReagerenAnoniem3 augustus 2014 om 21:26toevoeging: ik ben 17 jaar
ReagerenAnoniem3 augustus 2014 om 21:33Klinkt als een schimmelinfectie…. er vanuit gaande dat je nog geen seks hebt gehad waardoor het een soa zou kunnen zijn?
Voor een schimmelinfectie kun je canesten gyno halen bij de drogist of apotheek.
ReagerenAnoniem3 augustus 2014 om 21:56ben een tijdje geleden al bij de huisarts geweest, van alles gehad tegen een schimmelinfectie, maar dat werkte niet.. dus denk toch iets anders..
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2014 om 22:04Ik denk dat je er verstandig aan doet om toch terug te gaan naar je huisarts en om een uitstrijkje vraagt of een verwijzing naar de gynaecoloog. Het lijkt toch alleszins op een infectie.
Reageren