- Gekkomendmeisje30 juli 2014 om 20:19
Hallo ‘ ik schaam mij wat maar heb hulp nodig. Vorige week had ik een lumbago en ging ik voor mijn rug in bad. Ik kwam van mijn werk en was wel wat vuil. Toen ik in het bad zat heb ik me geschoren. Vlak daarna starte er een enorme jeuk. Dit heb ik wel vaker na scheren dus ik dacht dat het ging overgaan maar uiteindelijk ben ik zijn we nu al een week verder en ik heb het nog. Mijn schaamlippen, clitoris en vaginarand zijn rood en gezwollen. Ik heb al vanalles geprobeerd tegen jeuk en irritatie maar het helpt mij niet echt. Ik heb al: innotiol , bodylotion ,bethadine, intimo, lactayd, talkpoeder. Ik heb de indruk dat de lactcyd de roodheid verminderd maar de jeuk blijft aanhouden. Daarmee helpt de talkpoeder. Verder ben ik tijdens deze maand mijn pil 2 x vergeten en heb ik een bloeding gehad. Ook voor en na mijn menstuatie heb ik wel jeuk en donkerbruine afschijding maar dit heb ik al altijd. Als ik nu jeuk heb en dit met papier wrijf heb ik dit soms ook. Het was bijna weg maar nu moet ik mijn menstruatie hebben en krijg ik het terug. Ook heb ik enorm ve zin maar heb geen vriend , dus geen seks. Dit zou ook niet gaan want ik ben helemaal droog.. Ik denk dat de jeuk ook daardoor komt. Ik kan hier niet over praten met mijn moeder en ben bang voor de arts weet iemand raad ? Ik kom echt gek van de jeuk!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juli 2014 om 23:34Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn.
Reageren
Je zou toch echt even naar je huisarts moeten om daar zekerheid over te krijgen. Het is heel goed te behandelen en bent er binnen de kortste keren vanaf.Gekkomendmeisje19 augustus 2014 om 17:35Ok bedankt, je stelt me gerust.
Als je iets opzoekt op internet heb je plots alles.. ik was al bang.Ik schaam me wat om te gaan maar, het is nodig!
Alvast bedankt x
Reageren