- Anoniem1 februari 2014 om 10:26
hey,
ik had gisteren voor de allereerste keer in mijn relatie (1,5j), na de seks een roze afscheiding.
We hebben het in totaal 3x op de hele namiddag/avond gedaan maar niet achter elkaar, met steeds enkele uren ertussen.
nu had ik bij de laatste keer een roze afscheiding.
Ik maakte me zorgen en begon wat op te zoeken.
Daar las ik dat dat geen kwaad kan en dat het nadien ook voorbij is.
Nu ik opstond en ging plassen hong er bruine afscheiding op mijn toiletpapier…
Zit al heel de morgen met knagend gevoel in mijn onderbuik.
Iemand raad? heb al aan vanalles gedacht… ik ben sinds mijn laatste menstruatie wel gestopt met de pil.volgens zo’n schema had ik de dag weg mijn ovulatie. kan dat hiermee te maken hebben?
Laatste menstruatie: vrijdag 17 januari 2014
Cyclus: 28 dagen
Een beetje vruchtbaar: dinsdag 28 januari 2014
Vruchtbaar: woensdag 29 januari 2014
Zeer vruchtbaar: donderdag 30 januari 2014
Zeer vruchtbaar (Ovulatie): vrijdag 31 januari 2014
Vruchtbaar (Innestel dag): zondag 2 februari 20144 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 februari 2014 om 13:38Me de ovulatie zal het niet te maken hebben. Maar wel met het aantal keren seks. Best mogelijk dat er een wondje in je vagina is ontstaan. De bruine afscheiding kan wat ingedroogd bloed zijn geweest.
ReagerenAnoniem1 februari 2014 om 23:11Alvast bedankt voor de reactie. Er is toch iets mis. Ik had deze ochtend een tampon ingestoken en hij was helemaal donker met bloed geworden nu. Heb precies mijn regels??
ReagerenAnoniem2 februari 2014 om 01:03Het is blijkbaar toch gestopt
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2014 om 08:53Als het je menstruatie is , zou die dan wel vroeg zijn. Ik weet niet of je vaker een ongeregelde menstruatie hebt. Maar ik zou je wel adviseren om toch even naar de huisarts te gaan om te zien of er een wond is of wellicht een infectie of ontsteking.
Reageren