- Anoniem30 december 2013 om 01:05
Hoi , ik heb sinds een jaar ( denk ik?) veel laat van mijn blaas , ik moet continue plassen en als ik geweest ben blijf ik het gevoel hebben dat ik heel nodig moet . Pas als ik geconcentreerd een soort van pers komen er een paar druppels uit wat het gevoel weg neemt. Ik douche iedere dag en toch blijft mijn vagina stinken ( scherpe stank) ik vind dat ik ook veel afscheiding heb ( wit van kleur) . Ik heb ook bijna altijd een natte onderbroek , soms erger dan normaal watdan lijkt alsof mijn blaas zijn vrije loop ging en een klein beetje plas los liet ( dat stinkt dan ook erg ) ik heb ook veel jeuk en in de zomer had ik kleine bultjes op mijn vagina. Mijn vriendin zei dat de jeuk kon zijn omdat ik altijd strakke broeken en stringen draag? Ik heb ook grote schaamlippen en ik heb het gevoel dat dat de stank erger maakt . ( wat ik ook heel schamend vind) ik ben vorig jaar naar de dokter geweest omdat ik een stuk vlies in het midden van mijn vagina had wat dik was en pijnlijk en daardoor kon ik mijn tampon bijna niet eruit halen hij bleef dan hangen wat super veel pijn deed , ik ontdekte dit toen in 11 was en ik heb er toen heel erg over ingezeten en me voor geschaamd. De dokter heeft er naar gekeken en zei dat het normaal was maar de dikte niet dat als ikdus sex zou hebben et niet kan breken en de pijn heel erg word , ik moet de moed nog bij elkaar rapen om het weg te laten halen maar de stank maakt het nog schamender.. Voor bij informatie ik ben 15 jaar en ik heb nog nooit sex gehad . Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.. Alvast bedankt!
1 reactieReagerenTandor130 december 2013 om 01:15Ik zou als ik jou was toch even terug gaan naar je huisarts en je urine laten onderzoeken op een infectie.
Reageren
Je klachten lijken wel heel erg op een schimmelinfectie. Het dragen van strakke broeken en strings kan het inderdaad nog wat erger maken. Ook je te dikke maagdenvlies kan voor wat ongemakken zorgen.