- Anoniem30 juni 2022 om 18:57
Nooit over nagedacht. Ik ga het proberen, dankje!
Linda12 november 2022 om 21:44Ik heb ook al jaren last van deze symptomen. Dan weer even goed, dan weer raak. Inderdaad om echt moedeloos van te worden. Je grijpt ieder middeltje aan, vitamine C, D mannose, antibiotica… maar inmiddels zoveel resistentie opgebouwd. Blaasonderzoek en alles erop en eraan. Onder de douch na de seks, jaja. Ik hoop echt dat voor iedereen dat ze hier snel een helpende oplossing voor hebben.
ReagerenJoosje1 november 2024 om 09:45Het kan duiden op een beginnende verschuiving van de blaas/baarmoeder bij verslapping van de bekkenbodem. Voorkom verzakking met therapie bij bekkenbodemfysio. Als je op tijd begint met oefeningen voorkom je groter leed. Good Luck!
ReagerenMimi8 april 2025 om 22:12Ik had ook enorm brandend gevoel. Dokter zag niets raars en urine was schoon. Tot 3x urine ingeleverd. Telkens schoon.
Toen toch nog een andere creme geprobeerd via huisarts: miconazolnitraat/hydrocortison.
Dit 2x per dag smeren rondom ingang plasbuis / waar je irritatie voelt, en na elke keer plassen insmeren met vaseline.
Na 1x deze creme gebruikt te hebben merk ik al verbetering!Ik had dus niet de typische schimmel symptomen maar wel enorm brandend gevoel.
Misschien tip voor anderen 😉
Reageren