- Lola20 augustus 2013 om 08:24
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje ik ben 13 bijna 14 en ik heb een hele harde wand met spiraal vormige bultjes in m’n vagina! Het is allemaal keihard en gevoelloos. Heeft iemand iedee wat dit is? Mijn huisarts is op vakantie en komt begin september terug.
En ik ga liever niet bij een ander, dus als het erg is ga ik wel maar anders wacht ik nog even! Als je in de vagina gaat ongeveer na 3 cm voel je hem! Graag reacties terug alvast bedankt,
Mvg
Lola8 reactiesReagerenAL20 augustus 2013 om 08:54Hooi! Ik ben ook bijna 14 en ik heb bijna hetzelvde als jij. Alleen heb ik geen hele wand, maar 1 bult. Het is inderdaad keihard en het doet geen pijn ofzo. Mijn huisarts komt 2 september pas terug. Ik heb ook geen idee wat het is. Misschien hoort het bij de leeftijd ofzo? Komt er bij jou iets van vocht uit of dat niet? Groetjes
ReagerenLola20 augustus 2013 om 10:51Hey bij bij komt er wel zo af en toe wat vocht uit ja!!! O ik heb geen flauw idee verden maar hoe diep zit het bij jou?
Reageren
Groetjes
LolaAL20 augustus 2013 om 11:36Bij mij komt er soms ook vocht uit ja. Van dat wittige spul. Het zit een beetje in het midden, aan de linker kant als je er met je vinger ingaat zeg maar. Het is maar 1 bult… Echt heel vaag.
Groetjes
ReagerenAL20 augustus 2013 om 13:49Ben ik weer haha. Ik heb net even op internet gezocht, en waarschijnlijk is het zoiets als een cyste. Het is een soort bult gevult met vocht. Vandaar dat er bij ons vocht uitloopt. Alleen het kan uitgroeien tot iets kwaadaardigs dus ik zou even naar de dokter gaan. Zelf ga ik ook. Want ik had afgelopen donderdag ook ongesteld moeten worden en dat ben ik nu nog steeds niet. Maar mijn dokter komt pas 2 september terug 🙁
ReagerenEmma20 augustus 2013 om 14:42Lola20 augustus 2013 om 15:33Hey maar ik heb ook een harde rand met langwerpige bult/jes ik weet niet hoeveel het er zijn… Valt dat er ook onder?
ReagerenAL20 augustus 2013 om 16:47Het kunnen er meerdere zijn. En als ze nog klein zijn kan het zeker. Maar sowieso zou ik naar de dokter gaan als ik jou was
ReagerenRoos27 augustus 2013 om 13:32Je schaambeen?
Reageren