- Nikol24 april 2013 om 11:21
Sinds een week of 4 ben ik steeds zwak ziek en misselijk. Normaal heb ik nooit last van overgeven maar nu toch al een paar keer overgegeven. Daarnaast heb ik sinds twee weken last van steken in mijn onderbuik en daarbij een soort slijmerig bloedverlies. Het is echt een soort slijm met daarin heel helder bloed. Bijna elke keer (meerdere keren per dag) dat ik dit heb gaat er een korte buikpijn aan vooraf.
Ik heb geen idee wat al deze dingen met elkaar te maken hebben maar het voelt niet goed. Ik ben al naar de dokter geweest omdat ik vond dat het grieperige lang duurde maar wil nu niet als een aansteller over komen en hier weer mee naar de dokter moeten…
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
3 reactiesReagerenLola24 april 2013 om 12:04Vraagje: heb je onveilig seks gehad?
ReagerenNikol24 april 2013 om 12:24Ik heb sinds januari een spiraaltje en gebruik verder geen bescherming. Mijn vriend en ik hebben ons beide een half jaar geleden laten testen op soa’s.
ReagerendokterK25 april 2013 om 14:52Dus niet zwanger en geen Soa. Toch maar weer met je klachten naar de huisarts. Ik weet zo niet wat het kan zijn.
Reageren