Zoeken Vraag het forum

Beetje ongesteld en veel afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • silvia83

Hallo,

ik ben 13 jaar, en ben nu drie keer ongesteld geworden. Ik was het nu voor de vierde keer, en er kwam zoals vaker in het begin maar een beetje bloed. Toen was het één dag helemaal niks en dan weer een beetje. Zo wisselt het nu al bijna vijf dagen af! Ook heb ik al lange tijd veel afscheiding dat erg ruikt. Daar maakte ik me zorgen om, en daarom heb ik naar de huisarts gebeld. Die zei echter dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar als ik dat blijf doen dat ik dan maar een afspraak moet maken. Alleen ik durf echt niet naar de huisarts! Moet hij dan in mijn vagina? Ik durf dat echt niet… Weet iemand of ik me zorgen moet maken want ik wil niet onvruchtbaar worden ofzo….

4 reacties
    Reageren
    Emmeke

Hallo meisje, hoe ziet je afscheiding er dan uit? Dikker en korrelig en echt sterk ruikend? Dan kan het een candida zijn. Dat is geen SOA. Tegen candida kun je GynoDaktarin kopen.

Groetjes Emmeke

Reageren
    silvia83

Het verschilt van kleur.. Soms is het gewoon wit, maar soms meer grijzig en momenteel meer bruin. Het is niet echt korrelig. Is candida schadelijk? Als dat niet zo is hoef ik niet persé naar de dokter want verder heb ik er niet heel veel last van, behalve dat ik me zorgen maak.

Reageren
    Fee

Klinkt heel gewoon. Je bent pas 13…

Reageren
Reageer op: Beetje ongesteld en veel afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.