- Renesse6 februari 2013 om 14:46
Hallo,
Ik ben 9 maanden geleden gestopt met de pil (Diane 35). Het heeft hierna ongeveer 4 maanden geduurd voordat ik ongesteld werd. Nu heb ik sinds 1,5 maand last van acne, wat ik nooit heb gehad. Ook ben ik nu al 2 keer overtijd geweest. Verder heb ik sindsdien last van contactbloedingen. Het begint al tijdens het vrijen. de dagen erna heb ik bruine afscheiding. Weet iemand wat dit kan zijn?
3 reactiesReagerenSanne7 februari 2013 om 13:51Ik denk dat je het best een uitstrijkje kunt laten maken. Dus even een afspraak maken bij de gynaecoloog.
Sanne
ReagerenRenesse7 februari 2013 om 16:13Ik heb deze week een uitstrijkje laten maken, maar op de uitslag moet ik 4 tot 6 weken wachten….en dat duurt me natuurlijk veel te lang.
ReagerendokterK10 februari 2013 om 15:07Dat je puistjes krijgt komt inderdaad doordat je bent gestopt met de pil. De diane pil is namelijk een krachtige androgenen remmer die voorkomt dat je puistjes krijgt. Contactbloedingen kunnen ook met het stoppen van de pil te maken hebben, maar hoeft niet. Denk dat je niet anders kan dan de uitslag van het uitstrijkje af te wachten…
Reageren