Zoeken Vraag het forum

drukkend gevoel bij uitplassen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Me

Hallo,

Ik ben een vrouw van 28 jaar en heb al enige jaren verschillende symptomen.
    Ik heb al enige tijd (maand)een drukkend gevoel bij het het uitplassen. Soms heb ik er geen last van en de andere keer wel ook heb ik soms een drang om te plassen maar er komt niks uit. Vanochtend had ik bloed bij het afvegen na het plassen.

Ik heb al een aantal jaren last van mij blaas. Een aantal jaar geleden dacht ik een blaasonsteking te hebben. Dit was niet het geval wel was er een beetje bloed in mij plas te vinden maar alleen te zien met een microscoop.

Kan dit te maken hebben met mij zwangerschap negen jaar geleden?
    Een maand na mij zwangerschap had ik hele erge last van mijn liezen wat uitstraalde naar mij benen. Ze hebben niks kunnen vinden……..Raar.
    Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen??? iemand enige idee wat ik zou kunnen doen of enige idee waar ik last van heb?

1 reactie
    Reageren
    Harrie

Dag “Me”,
    Wat héél vaak voorkomt is een schimmelinfectie (candida albicans); dat zien doktoren vaak over het hoofd en is ook vrij moeilijk vast te stellen, maar zoals jij de syptomen beschrijft, denk ik dat het dat is.
    Zo’n schimmel steekt vaak op na een antibiotica kuur.
    Fungizone is het beste medicijn.
    Ik hoor wel van je !
    Groetjes, harrie

Reageren
Reageer op: drukkend gevoel bij uitplassen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.